مدیر آموزش‌وپرورش تفرش اعلام کرد؛

بهره‌مندی دانش آموزان روستایی تفرش از بسته‌های آموزشی مکتوب/ایجاد «مدرسه مجازی» بر پایه آموزش بومی در استان مرکزی

بهره‌مندی دانش آموزان روستایی تفرش از بسته‌های آموزشی مکتوب/ایجاد «مدرسه مجازی» بر پایه آموزش بومی در استان مرکزی
نعیمی مدیر آموزش‌وپرورش تفرش با بیان این مطلب که اقدامات آموزشی دانش آموزان تفرش با وجود تعطیلی مدارس ادامه دارد گفت: برای بهره‌مندی دانش آموزان روستایی از محتویاتی آموزشی بسته‌های آموزشی مکتوب در قالب «درسنامه خودآموز» تهیه و در طول هفته در بین دانش آموزان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد نعیمی مدیر آموزش‌وپرورش تفرش در گفتگو با خبرنگار دیارآفتاب با اشاره به آموزش دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس به دلیل بیماری کرونا، گفت: با توجه به تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت غیر حضور دانش آموزان تفرش از اواسط اسفندماه آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

نعیمی اظهار کرد: در همین راستا معاون آموزگاران و مدیران مجتمع‌های آموزشی روستایی، بسته‌های آموزشی مکتوب در قالب «درسنامه خودآموز» تهیه و در طول هفته با مراجعه به روستاها، بسته های آموزشی را در بین دانش آموزان توزیع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام ویژه دانش آموزان روستایی تفرش است که از آموزش‌های مجازی بی بهره هستند، ادامه داد: بسته های آموزشی پس از تکمیل توسط دانش آموزان مجددا جمع آوری و در طول هفته، بسته های دیگری توزیع می شود.

مدیر آموزش و پرورش تفرش با بیان این مطلب که اقدامات آموزشی برای دانش آموزان مدارس شهری که امکان استفاده از آموزش‌های مجازی را ندارند، در حال برنامه ریزی است، افزود: این اقدامات با همفکری مدیران و دبیران واحدهای آموزشی برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی با اشاره به ایجاد «مدرسه مجازی» بر پایه آموزش بومی در استان مرکزی بیان کرد: این مدرسه حاوی فیلم‌های آموزشی قابل دانلود است که در پورتال آموزش‌وپرورش استان مرکزی به آدرس https://www.medu.ir/fa?ocode=۱۰۰۰۰۰۰۳۴۹  قرار دارد که اولیا و دانش آموزان با توجه به امکانات می‌توانند در ساعات مختلف شبانه‌روز از آن بهره شوند.

نعیمی با بیان این مطلب که بازگشایی مدارس تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا است، یادآور شد: پیشنهادات متعددی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و الزامات بهداشتی حضور دانش آموزان در مدارس وجود دارد که همه تصمیمات منوط به تصمیم ستاد ملی است.

وی با تأکید بر این مطلب که اولیا و دانش آموزان نگران مباحث آموزشی نباشند، گفت: سلامتی دانش آموزان مهم‌ترین رکن است؛ مسائل آموزشی دوره‌های تحصیلی مهم‌ترین دغدغه مسئولین آموزش‌وپرورش است که در این راستا برنامه‌هایی برای برطرف کردن مسائل آموزشی در سطح شهرستان برنامه‌ریزی می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش تفرش در خصوص زمان آزمون مجازی پایان سال تحصیلی دانش آموزان، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد محتواهای آموزشی تدریس شده و آزمون‌های پایان سال تحصیلی هم پس از اتمام، تمام محتواهای آموزشی انجام می‌شود که مطابق بخشنامه‌ها زمان آزمون مجازی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

,

نعیمی اظهار کرد: در همین راستا معاون آموزگاران و مدیران مجتمع‌های آموزشی روستایی، بسته‌های آموزشی مکتوب در قالب «درسنامه خودآموز» تهیه و در طول هفته با مراجعه به روستاها، بسته های آموزشی را در بین دانش آموزان توزیع می‌کنند.

,

وی با اشاره به اینکه این اقدام ویژه دانش آموزان روستایی تفرش است که از آموزش‌های مجازی بی بهره هستند، ادامه داد: بسته های آموزشی پس از تکمیل توسط دانش آموزان مجددا جمع آوری و در طول هفته، بسته های دیگری توزیع می شود.

,

مدیر آموزش و پرورش تفرش با بیان این مطلب که اقدامات آموزشی برای دانش آموزان مدارس شهری که امکان استفاده از آموزش‌های مجازی را ندارند، در حال برنامه ریزی است، افزود: این اقدامات با همفکری مدیران و دبیران واحدهای آموزشی برنامه ریزی و اجرا می شود.

,

وی با اشاره به ایجاد «مدرسه مجازی» بر پایه آموزش بومی در استان مرکزی بیان کرد: این مدرسه حاوی فیلم‌های آموزشی قابل دانلود است که در پورتال آموزش‌وپرورش استان مرکزی به آدرس https://www.medu.ir/fa?ocode=۱۰۰۰۰۰۰۳۴۹  قرار دارد که اولیا و دانش آموزان با توجه به امکانات می‌توانند در ساعات مختلف شبانه‌روز از آن بهره شوند.

, https://www.medu.ir/fa?ocode=,

نعیمی با بیان این مطلب که بازگشایی مدارس تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا است، یادآور شد: پیشنهادات متعددی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و الزامات بهداشتی حضور دانش آموزان در مدارس وجود دارد که همه تصمیمات منوط به تصمیم ستاد ملی است.

,

وی با تأکید بر این مطلب که اولیا و دانش آموزان نگران مباحث آموزشی نباشند، گفت: سلامتی دانش آموزان مهم‌ترین رکن است؛ مسائل آموزشی دوره‌های تحصیلی مهم‌ترین دغدغه مسئولین آموزش‌وپرورش است که در این راستا برنامه‌هایی برای برطرف کردن مسائل آموزشی در سطح شهرستان برنامه‌ریزی می‌شود.

,

مدیر آموزش‌وپرورش تفرش در خصوص زمان آزمون مجازی پایان سال تحصیلی دانش آموزان، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد محتواهای آموزشی تدریس شده و آزمون‌های پایان سال تحصیلی هم پس از اتمام، تمام محتواهای آموزشی انجام می‌شود که مطابق بخشنامه‌ها زمان آزمون مجازی اعلام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه