سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک:
موردی از ابتلا به ویروس کرونا در پاکبانان اراک گزارش نشده است/کاهش ۱۵ درصدی تولید پسماند در اراک
قناتی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در بین پاکبان و نیروهای خدمات شهری اراک و خانوادههای آنان گزارش نشده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قناتی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: روزانه به طور میانگین ۶۰۰ پاکبان و نیروهای خدمات شهری در امر جمعآوری پسماند شهری و ضدعفونی و گندزدایی اراک فعالیت دارند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,قناتی اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این قشر و خانوادههای آنان گزارش نشده است.
وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا، افزود: حدود سه هزار مخزن جمعآوری پسماند در نقاط مختلف اراک وجود دارد که این مخازن هر روز برای کاهش شیوع ویروس کرونا روزانه ضدعفونی و گندزدایی میشوند.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در ادامه بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و ماندن مردم در خانه انتظار میرفت تولید پسماند شهری افزایش داشته باشد اما، با رفتارهای آگاهانه شهروندان نه تنها افزایش پسماند رخ نداد، بلکه میزان دورریختیها نسبت بهمدت مشابه قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.
انتهای پیام/
قناتی اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این قشر و خانوادههای آنان گزارش نشده است.
,وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا، افزود: حدود سه هزار مخزن جمعآوری پسماند در نقاط مختلف اراک وجود دارد که این مخازن هر روز برای کاهش شیوع ویروس کرونا روزانه ضدعفونی و گندزدایی میشوند.
,سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک در ادامه بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و ماندن مردم در خانه انتظار میرفت تولید پسماند شهری افزایش داشته باشد اما، با رفتارهای آگاهانه شهروندان نه تنها افزایش پسماند رخ نداد، بلکه میزان دورریختیها نسبت بهمدت مشابه قبل ۱۵ درصد کاهش داشته است.
,انتهای پیام/
,]
ارسال دیدگاه