دفترچه‌های تأمین اجتماعی تا پایان اردیبهشت معتبر است

دفترچه‌های تأمین اجتماعی تا پایان اردیبهشت معتبر است
دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی تا پایان اردیبهشت معتبر است و نیازی به مراجعه حضوری بیمه‌شدگان و بازنشستگان برای تمدید دفترچه‌ها نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس دستور اداری صادرشده از سوی معاونت بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی، دفترچه درمانی تمامی بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و افراد تبعی آنان که تا پایان بهمن سال ۱۳۹۸ دارای اعتبار بوده و استحقاق درمان داشته‌اند، صرفنظر از پرداخت یا عدم پرداخت حق بیمه لغایت اردیبهشت سال ۱۳۹۹ معتبر تلقی شده و استفاده از مزایای درمانی سازمان در مراکز ملکی و یا طرف قرارداد برای آنها مجاز است.

این تمهیدات به منظور کاهش مراجعات بیمه شدگان و جامعه مخاطبان سازمان تامین اجتماعی به شعب و کارگزاری های این سازمان در ایام شیوع کرونا اتخاذ شده است.

بنابر این دیگر نیازی به مراجعه حضوری بیمه‌شدگان و بازنشستگان برای تمدید دفترچه‌ها نیست.

انتهای پیام/ا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه