اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر قم:

شهروندان زباله ها را بعد از ساعت ۲۱ بیرون از خانه قرار دهند/زباله ها را در روز بیرون نگذارید

شهروندان زباله ها را بعد از ساعت ۲۱ بیرون از خانه قرار دهند/زباله ها را در روز بیرون نگذارید
مالکی نژاد عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه قمی‌ها قبل از ساعت 21 زباله‌ها را بیرون نگذارند گفت: زباله‌هایی که در سطح شهر و در سر کوچه ، معابر و یا حتی روبروی منازل گذاشته می‌شود جمع‌آوری می‌شود و هرگز زباله‌ها در محله‌ها دپو نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حسن مالکی نژاد عضو شورای اسلامی شهر قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار کرد: سطل زباله های مکانیزه در خیابان های اصلی شهر وجود دارد و خودروهای مکانیزه هر روز اقدام به جمع آوری زباله ها از سطح شهر می کنند در مکان هایی که نیاز است و سطل زباله وجود ندارد باید بررسی شود و سطل زباله نصب شود.

وی گفت: در گذشته در داخل مجتمع های پردیسان سطل های زباله مکانیزه وجود داشت اما بعضاً استفاده های دیگری در داخل مجتمع ها انجام می شد به همین خاطر این سطل های زباله جمع آوری شد و قرار شد خود مجتمع ها سطل های زباله برای مجتمع ها پیش بینی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در گذشته زباله های تر و خشک با هم درون سطل های زباله گذاشته می شد اما مدت ها است با فرهنگ سازی، تفکیک زباله ها داخل منازل انجام می شود که این باعث کاهش حجم زباله ها شده است.

مالکی نژاد تصریح کرد: مردم زباله های منازل را در طول روز نباید بیرون از منازل بگذارند زیرا جمع آوری زباله از ساعت 9 شب به بعد انجام می شود و جمع آوری زباله ها به صورت مرتب از ساعت 9 شب تا نیمه های شب در همه محله ها انجام می شود.

وی اضافه کرد: گاهی مردم از ابتدای صبح زباله ها را سر کوچه و معابر می گذارند که صحنه نازیبایی به وجود می آید که اجحاف در حق دیگر شهروندان است.

مالکی نژاد در پاسخ به این سؤال که متولی نصب سطل های زباله در محله های شهر کجاست؟ گفت: شهرداری متولی نصب سطل های زباله در محله ها و معابر شهر است هر زباله ای در طول روز در سطح شهر در سر کوچه معابر و یا حتی روبروی منازل گذاشته می شود جمع آوری می شود و هرگز زباله ها در محله ها دپو نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: به صورت کامل هر روز روی این مسئله نظارت انجام می‌شود علاوه بر آن همه محله ها شب ها توسط پاکبانان جارو می شوند و اگر زباله ای باقی مانده باشد توسط پاکبانان جمع آوری می شود.

وی ادامه داد: حتماً در خصوص کمبود سطل های مکانیزه زباله در سطح شهر قم بررسی انجام خواهد شد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه