اخبار داغ

دانا خبر می‌دهد؛

برخورد نهادهای نظارتی با «سلاطین سیگنال»/ صفحات و کانال‌های بورس یکی پس از دیگری بسته می‌شوند

برخورد نهادهای نظارتی با «سلاطین سیگنال»/ صفحات و کانال‌های بورس یکی پس از دیگری بسته می‌شوند
برخی از سیگنال دهندگان که با استفاده از فضای مجازی اقدام به ایجاد تقاضا برای برخی از سهام ها در بورس می کردند و یا به صورت غیر قانونی برای مردم تازه وارد سبدگردانی انجام می دادند،
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها شاهد ورود بی‌حساب و کتاب نقدینگی سرگردان کشور به بورس هستیم؛ غالب سرمایه گذاران در بورس با این بازار آشنایی کاملی ندارند و تنها با توجه به اطلاعات برخی از کانال ها در شبکه های اجتماعی و تبلیغات این فضا اقدام به خرید و فروش سهم می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بازدهی بالای بورس در سال گذشته، موجب شد تا ماه به ماه بر تعداد افرادی وارد بازار سرمایه می‌شوند، افزوده شود. آمارهای سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار از تعداد سهامداران تازه وارد بورس در سال ۹۸ نشان می دهد که در سال گذشته، در هر ماه به طور میانگین ۶۸ هزار و ۵۰۰ سهامدار جدید وارد بورس شدند و شیب ورود سهامداران تازه وارد رفته رفته رشد کرد.

,
در بحبوبه رشد بورس برخی در کنار فعالیت در بازار اقدام به سبدگردانی و دادن سیگنال کرده و از این راه درآمدهای میلیاردی کسب می‌کنند که اکثر اینها مجوزی برای فعالیت ندارد و ممکن است سرمایه مردم را از بین ببرند. البته این روزها با هجوم نقدینگی که روز به روز به میزان آن افزوده می‌شود؛ هر سهمی را که در بورس یا فرابورس خریداری کنید قطعا در میان مدت و حتی در کوتاه مدت بازدهی مناسب خواهد داشت.
,

برخی از این افراد با ایجاد کانال یا صفحات مجازی در تلگرام و اینستاگرام از سودآوری آنچنانی خود می‌گویند.

,

در همین راستا برخی از نهادهای نظارتی ضمن تذکر به گردانندگان این کانال ها صفحات مجازی از آنها خواسته‌اند تا فعالیت غیر قانونی خود را متوقف کنند.

,

اگرچه تعدادی از این صفحات مسدود شده اند اما هنوز هم شاهد فعالیت تعداد دیگری از سیگنال دهندگان در بازار ارز هستیم که به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت نهادهای نظارتی به زودی این افراد نیز اقدامات خود مبنی بر سبدگردانی و سیگنال‌دهی را متوقف کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه