زالی خواستار اخذ مجوزهای استخدامی برای کادر بهداشت شد

زالی خواستار اخذ مجوزهای استخدامی برای کادر بهداشت  شد
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، خواستار اخذ مجوزهای استخدامی برای کادر بهداشت و درمان توسط سازمان اداری و استخدامی کشورشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زالی طی نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صدور مجوزهای استخدامی کادر بهداشتی، درمان را توسط سازمان اداری و استخدامی کشور خواستار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در بخشی از این نامه آمده است:« با توجه به تداوم سیر صعودی و سرایت، افزایش بیماری کرونا در کشور و بالاخص کلانشهر تهران و خستگی مفرط کادر بهداشتی، درمانی و همچنین خروج دوره ای کادر درمانی و بهداشتی از فعالیت ها، به علت ابتلا به این بیماری و طی دوره درمان و نقاهت و از آنجا که مراحل جذب و برگزاری آزمون های استخدامی زمانبر است، لذا استدعا دارم دستور فرمایید پیگیری عاجل برای صدور مجوزهای استخدامی توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور بعمل آید.»
,
 
,
انتهای پیام/ا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه