زالی خواستار اخذ مجوزهای استخدامی برای کادر بهداشت شد
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، خواستار اخذ مجوزهای استخدامی برای کادر بهداشت و درمان توسط سازمان اداری و استخدامی کشورشد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زالی طی نامهای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صدور مجوزهای استخدامی کادر بهداشتی، درمان را توسط سازمان اداری و استخدامی کشور خواستار شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در بخشی از این نامه آمده است:« با توجه به تداوم سیر صعودی و سرایت، افزایش بیماری کرونا در کشور و بالاخص کلانشهر تهران و خستگی مفرط کادر بهداشتی، درمانی و همچنین خروج دوره ای کادر درمانی و بهداشتی از فعالیت ها، به علت ابتلا به این بیماری و طی دوره درمان و نقاهت و از آنجا که مراحل جذب و برگزاری آزمون های استخدامی زمانبر است، لذا استدعا دارم دستور فرمایید پیگیری عاجل برای صدور مجوزهای استخدامی توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور بعمل آید.»
,
انتهای پیام/ا
]
ارسال دیدگاه