نماینده شهرکرد:
رعایت پروتکلهای بهداشتی در عزاداریها مصداق امر به معروف و نهی از منکر است
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: دعوت مردم به رعایت پروتکل ها، ماسک زدن و رعایت فاصله گذاری از مهم ترین معروف ها است و اکنون عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و درمانی زشت ترین منکر است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ احمد راستینه نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه ما درگیر یک بیماری ناشناخته هستیم که تاکنون نتوانستهایم برای آن راه درمانی را پیدا کنیم که متاسفانه این ویروس در همه مشاغل، اجتماعی اقتصادی، فرهنگی و ورزشی کشورمان تاثیر گذاشته است.
وی با اشاره به اینکه لازم است مردم همه دستورالعملهای بهداشتی را برای مبارزه با این ویروس به کار گیرند تصریح کرد: اگر دولت همه ظرفیت خود را در کمک به اجرای پروتکلهای بهداشتی و درمانی به میدان بیاورد ولی نگاه مسئولانه مردم و حرکت جمعی مردم در مقابله این ویروس شکل نگیرد ما نمیتوانیم این شرایط را پشت سر بگذاریم.
راستینه ادامه داد: نگاه مسئولانه مسئولین این است که همه ظرفیتهای دولتی را برای کمک به اجرای پروتکلهای بهداشتی به میدان بیاورند.
وی خاطر نشان کرد: تعامل بین بخشی، اصرار بر اجرای پروتکلها و عبور از فضای احساسی در این شرایط از مهمترین بایدها و ضرورتهای کاری دستگاههای دولتی است، دولت در این میان باید به اقتصاد دیجیتالی، فراهم شدن شرایط برای فعایت مردم در بستر شبکه ملی اطلاعات، توسعه مشاغل فضای مجازی و مشاغل دیجیتالی و توسعه دولت الکترونیک توجه لازم را نیز داشته باشد.
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
,
,
]
ارسال دیدگاه