اخبار داغ

از روز شنبه ١٩مهر ماه؛

ورود بدون ماسک در ناوگان عمومی پایتخت ممنوع شد

ورود بدون ماسک در ناوگان عمومی پایتخت ممنوع شد
معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص ممنوعیت ورود بدون ماسک به تمام ناوگان عمومی پایتخت اطلاعیه ای منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد به دنبال افزایش آمار شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها از سوی ستاد ملی مقابله با این ویروس، از روز شنبه ۱۹ مهر ماه ورود افراد بدون ماسک در تمامی ناوگان عمومی شهر تهران ممنوع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مجموعه مدیریت شهری و معاونت حمل و نقل و ترافیک، همواره الزام استفاده از ماسک را در ناوگان عمومی پایتخت در دستور کار داشته است و اکنون بار دیگر اعلام می‌دارد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسی همچنان مورد تاکید است و از روز (شنبه ١٩ مهر ماه) سخت گیری های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسی‌های شهر تهران اعمال خواهد شد، و از ورود افراد بدون ماسک ممانعت به عمل خواهد آمد.
,
 
,
در این اطلاعیه آمده است: «اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و ٦٢ پایانه و ایستگاه اتوبوس و تاکسی شهر تهران ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود، یقیناً همدلی و همراهی شهروندان عزیز تهرانی در این امر مهم یاریگر ما خواهد بود.»
,
 
,
منبع: مهر
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه