واکنش نماینده شهرستان گرمی به غارت کشت و صنعت مغان:

افراد زخم خورده و منفعت طلب درصدد انتقام هستند/ فرزندان مغان جلوی عوامل غارت خواهند ایستاد

افراد زخم خورده و منفعت طلب درصدد انتقام هستند/ فرزندان مغان جلوی عوامل غارت خواهند ایستاد
اسماعیلی گفت: متاسفانه بعد از ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان، تاراج گران از روز گذشته در حال غارت ذخایر و محصولات استراتژیک این مرکز مهم اقتصادی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اسماعیلی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، در خصوص غارت محصولات کشت و صنعت مغان بعد از اعلام ابطال واگذاری واکنش نشان داد و گفت: متاسفانه بعد از ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان، تاراج گران از روز گذشته در حال غارت ذخایر و محصولات استراتژیک این مرکز مهم اقتصادی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه افراد زخم خورده، با خالی کردن ذخایر کشت و صنعت درصدد انتقام از قوه قضائیه هستند، گفت: قطعا فرزندان مغان جلوی عوامل غارت خواهند ایستاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه