لیگ برتر تنیس روی میز| مهلت اعلام آمادگی تیم ها فردا به پایان می رسد
فردا مهلت اعلام آمادگی تیم ها برای حضور در لیگ برتر تنیس روی میز به پایان می رسد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، فردا بیستم مهرماه مهلت اعلام آمادگی تیم ها برای حضور در لیگ برتر تنیس روی میز آقایان و بانوان است که طبق اعلام قبلی فدراسیون تنیس روی میز تا ۲۰ مهرماه تیم ها بایستی برای حضور خود کتبا اعلام آمادگی کنند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,تاکنون در بخش آقایان دانشگاه آزاد، فراسنج، هیئت کردستان رعد پدافند هوایی، شهرداریکرج، نفت آبادان و پادما یدک اصفهان برای حضور در لیگ برتر آقایان اعلام آمادگی کردند و همچنین در بخش بانوان نیز تاکنون تیمهای شهرداری شهربابک، دانشگاه آزاد، پادما یدک اصفهان و گلستان تجارت جنوب برای حضور در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر بانوان اعلام آمادگی کردند.
,رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز قرار است اواخر آبان ماه آغاز شود که پس از پایان مهلت ثبتنام و بر اساس زمان بندی و تعداد تیم های شرکت کننده تاریخ آغاز رقابت های لیگ اعلام خواهد شد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه