پایان دوره تربیت مدرس داوری بسکتبال در سالن آزادی
دوره تربیت مدرس داوری بسکتبال با حضور 21 شرکت کننده در سالن آزادی به پایان رسید.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، دوره تربیت مدرس داوری روز گذشته با برگزاری آزمون پایانی به اتمام رسید. 21 ناظر و داور بین المللی در این دوره 2 روزه در روزهای 19 و 20 مهر ماه در سالن بسکتبال آزادی حضور داشتند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,این کلاس با سخنرانی و خیر مقدم دکتر شبنم کلاهی دبیر کل و زحمت کش سرپرست کمیته داوران و مسابقات آغاز شد.
,در ادامه دکتر زینب گنجی، جواد رحمتی پور، جواد مرادی، دکتر ایمان صحراییان و دکتر محسن پروازی به ترتیب مباحث روش تدریس، اصول حمله ودفاع، برگه منشی دیجیتالی و ویرایش فیلم، روانشناسی ورزشی و رفتار گروهی را تدریس کردند. روز یکشنبه نیز دکتر علیرضا رحیمی درباره فیزیولوژی و دکتر هادی عطارد در خصوص تغذیه ورزشی سخنرانی کردند.
,,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه