حاجیمیرزایی:
دانشآموزان سند «مدرسه و سلامت روان دانشآموز» را تدوین کردند
وزیر آموزش و پرورش در پیامی نوشت: نمایندگان مجلس دانشآموزی، سند «مدرسه و سلامت روان دانشآموز» را تدوین کردند.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حاجیمیرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: اختتامیه نهمین دوره مجلس دانشآموزی در حالی برگزار شد که سند ارزشمند مدرسه و سلامت روان دانشآموز را به عنوان دستاوردی ارزشمند به نظام آموزش و پرورش عرضه کرد.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش را مأمور رسیدگی به پیشنهاد جامعه دانش آموزی کشور کردم.
وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: مجلس دانشآموزی تشریفاتی نیست.

اختتامیه نهمین دوره مجلس دانشآموزی، عصر روز گذشته به صورت نیمه حضوری و از طریق ویدئوکنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.
منبع: فارس
انتهای پیام/
,
وی افزود: دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش را مأمور رسیدگی به پیشنهاد جامعه دانش آموزی کشور کردم.
,
وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: مجلس دانشآموزی تشریفاتی نیست.
,

,

,
اختتامیه نهمین دوره مجلس دانشآموزی، عصر روز گذشته به صورت نیمه حضوری و از طریق ویدئوکنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.
,
منبع: فارس
,
انتهای پیام/
,
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه