حاجی‌میرزایی:

دانش‌آموزان سند «مدرسه و سلامت روان دانش‌آموز» را تدوین کردند

دانش‌آموزان سند «مدرسه و سلامت روان دانش‌آموز» را تدوین کردند
وزیر آموزش و پرورش در پیامی نوشت: نمایندگان مجلس دانش‌آموزی، سند «مدرسه و سلامت روان دانش‌آموز» را تدوین کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی در حالی برگزار شد که سند ارزشمند مدرسه و سلامت روان دانش‌آموز را به عنوان دستاوردی ارزشمند به نظام آموزش و پرورش عرضه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

‏وی افزود: دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش را مأمور رسیدگی به پیشنهاد جامعه دانش آموزی کشور کردم.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: مجلس دانش‌آموزی تشریفاتی نیست.

اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی، عصر روز گذشته به صورت نیمه حضوری و از طریق ویدئوکنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

,

‏وی افزود: دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش را مأمور رسیدگی به پیشنهاد جامعه دانش آموزی کشور کردم.

,

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: مجلس دانش‌آموزی تشریفاتی نیست.

,

, ,

اختتامیه نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی، عصر روز گذشته به صورت نیمه حضوری و از طریق ویدئوکنفرانس با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه