زالی مطرح کرد

سفرها یکی از علل اصلی انتشار بیماری/محدودیت ها اثرگذار خواهد بود

سفرها یکی از علل اصلی انتشار بیماری/محدودیت ها اثرگذار خواهد بود
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: سفرها یکی از علل اصلی انتشار ویروس به شمار می روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا زالی، با اشاره به استمرار وضع قرمز کرونایی در تهران و پر بودن مراکز درمانی، افزود: متأسفانه در ۲۵۳ روزی که از بحران کرونا در استان می‌گذرد دیروز، بالاترین میزان مرگ و میر در تهران ثبت شد که یکی از تلخ‌ترین روزهای کرونایی پایتخت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: محدودیت‌های ترافیکی در تهران می‌تواند بسیار کارگشا باشد و مقدار زیادی از بار بیماری را در روزهای پیش رو کم کند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به طرح منع آمد و شد در محورهای منتهی به تهران، افزود: سفرها یکی از علل اصلی انتشار بیماری کرونا به شمار می‌رود و این تصمیم تأثیر زیادی بر کند شدن انتقال ویروس خواهد داشت.

وی با تاکید بر تأثیر اجرای دورکاری کارکنان بخش دولتی و خصوصی بر کاهش بیماری، تصریح کرد: درباره این موضوع با استاندار تهران هماهنگی شده است و باید از ظرفیت دورکاری برای تقلیل سفرهای درون شهری و کاهش تماس افراد استفاده بهینه شود.

,

وی گفت: محدودیت‌های ترافیکی در تهران می‌تواند بسیار کارگشا باشد و مقدار زیادی از بار بیماری را در روزهای پیش رو کم کند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به طرح منع آمد و شد در محورهای منتهی به تهران، افزود: سفرها یکی از علل اصلی انتشار بیماری کرونا به شمار می‌رود و این تصمیم تأثیر زیادی بر کند شدن انتقال ویروس خواهد داشت.

وی با تاکید بر تأثیر اجرای دورکاری کارکنان بخش دولتی و خصوصی بر کاهش بیماری، تصریح کرد: درباره این موضوع با استاندار تهران هماهنگی شده است و باید از ظرفیت دورکاری برای تقلیل سفرهای درون شهری و کاهش تماس افراد استفاده بهینه شود.

,

وی گفت: محدودیت‌های ترافیکی در تهران می‌تواند بسیار کارگشا باشد و مقدار زیادی از بار بیماری را در روزهای پیش رو کم کند.

,

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با اشاره به طرح منع آمد و شد در محورهای منتهی به تهران، افزود: سفرها یکی از علل اصلی انتشار بیماری کرونا به شمار می‌رود و این تصمیم تأثیر زیادی بر کند شدن انتقال ویروس خواهد داشت.

,

وی با تاکید بر تأثیر اجرای دورکاری کارکنان بخش دولتی و خصوصی بر کاهش بیماری، تصریح کرد: درباره این موضوع با استاندار تهران هماهنگی شده است و باید از ظرفیت دورکاری برای تقلیل سفرهای درون شهری و کاهش تماس افراد استفاده بهینه شود.

,

منبع: مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه