هافبک ذوب‌آهن به فولاد پیوست/ والی قراردادش را تمدید کرد

هافبک ذوب‌آهن به فولاد پیوست/ والی قراردادش را تمدید کرد
باشگاه فولاد خوزستان قرارداد قرارداد کاپیتان خود را تمدید کرد و بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان را نیز به خدمت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، محمدرضا عباسی وینگر 24 ساله فصل قبل ذوب‌آهن با عقد قراداد یک ساله به تیم فوتبال فولادخوزستان پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ایوب والی، کاپیتان تیم فولاد نیز پس از جلسه با سعید آذری، مدیرعامل این باشگاه، قرارداد خود را برای دو سال دیگر تمدید کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه