نیکزاد:

آقای روحانی کاش چالش‌ها را به تریبون‌ها نبریم

آقای روحانی کاش چالش‌ها را به تریبون‌ها نبریم
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم حضور رئیس جمهور در مجلس، گفت: کاش یاد می‌گرفتیم با استفاده از این فرصت‌ها، چالش‌ها را به تریبون‌ها نبریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیتر خود با انتقاد از عدم حضور رئیس جمهور در مجلس برای بررسی بودجه، اظهار کرد: کاش یاد می‌گرفتیم با استفاده از این فرصت‌ها، چالش‌ها را به تریبون‌ها نبریم.

متن توییت وی به شرح ذیل است:

‏دیروز آقای روحانی در مرقد بنیان‌گذار انقلاب از آرمان‌های امام گفتند و امروز در مجلسی که امام آن را در راس امور دانستند، حضور پیدا نکردند؛ آن‌هم در موضوع مهمی مانند بودجه که برای معیشت مردم سرنوشت‌ساز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,



کاش یاد می‌گرفتیم با استفاده از این فرصت‌ها، چالش‌ها را به تریبون‌ها نبریم.

,
,
,

 

,



انتهای پیام

, ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه