جام حذفی تنیس| پایان مرحله دوم گروهی /۲۷ تیم جواز حضور در جدول اصلی را کسب کردند
با پایان مرحله دوم گروهی جام حذفی تنیس، تیم های برتر به جدول اصلی صعود کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت های تنیس جام حذفی آقایان (جام فجر)، با انجام نخستین روز مرحله دوم گروهی پیگیری شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,به این ترتیب با برگزاری آخرین روز مرحله دوم گروهی تیم های ژن استار یزد، آکادمی تنیس بابک، کرونو، بالابان، آکادمی تنیس البرز (ب)، شهید همدانی، کیان سنتر، آبشار، شات (ب)، مانی کلاب، آکادمی تنیس طاهری، آکادمی تنیس مهذب نیا (د)، شانل آمل، طاق کسری، بهزاد اسپرت، هیات تنیس کیش (الف)، باپا تیم ۸، هلیل لوله جیرفت، آکادمی تنیس حاجبی، باپا تیم ۵، فابل البرز، سام تنیس آکادمی (ب)، داریوش سیرجان (الف)، آکادمی تنیس اطمینان (ج)، الکلر تی تی سی، آکادمی فرودنیا (ج) و امیران ارومیه حریفان خود را شکست دادند.
,مسابقات تنیس جام حذفی باشگاهها و دسته جات آزاد کشور (جام فجر) در بخش آقایان از تاریخ ۱۱ بهمن ماه به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز و ۲۳ بهمن ماه با انجام دیدار نهایی به پایان می رسد.
,در این دوره از مسابقات ۱۸۳ تیم از استانهای آ شرقی، غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خشمالی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم، کردستان، کرمان، گیلان، مازندران، هرمزگان، یزد، همدان جزیره کیش و قشم حضور دارند.
,این مسابقات در جدول گروهی و اصلی برگزار می شود تا تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه دهند.
,سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده حسن لاچینانی داور نشان سفید کشورمان است و سمیرا قدسی به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه