با نظر سرمربی تیم ملی؛

۵ بازیکن شهرداری گرگان به اردوی تیم ملی بسکتبال دعوت شدند

۵ بازیکن شهرداری گرگان به اردوی تیم ملی بسکتبال دعوت شدند
۵ بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای حضور در پنجره سوم کاپ آسیا به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، نفرات دعوت شده به اردو از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۷ بهمن برای تست کرونا در مجموعه ورزشی آزادی حاضر می‌شوند و از عصر همان روز تمریناتشان را زیر نظر کادر فنی آغاز می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

از تیم شهرداری گرگان که در دور رفت رقابت ها توانست تمامی رقبای خود از میان بردارد، محمد جمشیدى، مایک رستم پور، نوید رضایی‌فر، کیوان ریاعی و سینا واحدی به اردوی تیم ملی بسکتبال ایران دعوت شدند.

,

بازیکنان دعوت شده تمرینات خود را در تهران زیر نظر مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال و شهرداری گرگان برای حضور در پنجره سوم کاپ آسی پیگیری می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه