اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

نگهداری انقلاب سخت‌تر از اصل انقلاب است/ تحقق توانمندی‌ها و استقلال از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی

نگهداری انقلاب سخت‌تر از اصل انقلاب است/ تحقق توانمندی‌ها و استقلال از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی
خسروی گفت: امروز بعد از ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نگهداری انقلاب از خود انقلاب سخت‌تر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: اولین دستاورد نظام و مردم ایران ایستادگی در مقابل تمامی سلطه‌هاست، همانطور که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب انواع توطئه‌ها را شاهد بودیم و هدف دشمنان از انجام کودتای نوژه، جنگ تحمیلی و ترور ۱۷ هزار شهید، براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود. در طول ۴ دهه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که مردم نظام خود را در مقابل توطئه‌های جهانی حفظ کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی نمونه‌ای از اسلام ناب را به دنیای اسلام و غیراسلام نشان داد و دستاورد انقلاب اسلامی نشان دادن گوشه‌ای از اسلام ناب بود. یکی از مظاهر اسلام ناب، سازش‌نا‌پذیری است. دشمنان، امام حسین(ع) را محاصره نظامی، اقتصادی و تحریم فرهنگی کردند اما شعار حضرت سیدالشهدا(ع) «هیئهات منا الذله» بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
,
,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در اسلام ناب؛ زندگی حضرت محمد(ص) و امام علی(ع) با طبقه محروم جامعه همخوانی دارد که امروزه در جمهوری اسلامی این امر را شاهد هستیم هرچند متأسفانه برخی از افراد با فساد حرمت جمهوری اسلامی را در کشور نگه نداشتند اما برای ما زندگی ساده امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری شاخص است.

,

خسروی بیان کرد: حضرت علی(ع) همواره به مالک اشتر توصیه می‌کردند که طبقه ضعیف جامعه را دریابند. ما خیلی با اهداف دین فاصله داریم اما در مقایسه با قبل از انقلاب، خدمات انقلاب اسلامی در عرصه زیرساخت‌ها مشهود است.

,

وی یادآور شد: کتاب ۹۲ دستاورد انقلاب اسلامی یکی از منابع خوب برای آگاهی دستاوردها است؛ البته این کتاب در حدود ۱۵ سال پیش چاپ شده است و مسلماً دستاوردهای ۱۵ سال اخیر نیز باید به آن افزوده شود.

,

تحقق "ما می‌توانیم" پس از انقلاب/ پرتاب موشک‌های ایران به عین‌الاسد عامل بازدارندگی است

, تحقق "ما می‌توانیم" پس از انقلاب/ پرتاب موشک‌های ایران به عین‌الاسد عامل بازدارندگی است, تحقق "ما می‌توانیم" پس از انقلاب/ پرتاب موشک‌های ایران به عین‌الاسد عامل بازدارندگی است,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تحقق «ما می‌توانیم» است؛ اظهار کرد: مقام معظم رهبری پیمودن چهل ساله دوم انقلاب را آسان‌تر از چهل سال اول می‌دانند به شرطی که جوانان شانه زیر بار مسئولیت دهند. برخی از عناصر غرب‌زده حتی برای ساخت ساده‌ترین امکانات هم احساس عجز می‌کردند و می‌گفتند نمی‌توانیم با دنیا رقابت کنیم. ما فراموش نمی‌کنیم برخی از وزرا از واردات مدیر سخن می‌گفتند. این تفکرات وجود دارد و در مقابل این تفکرات تحقق «ما می‌توانیم» یک دستاورد بزرگ است.

,

خسروی در خصوص مقایسه قدرت نظامی جمهوری اسلامی در ابتدای انقلاب و زمان کنونی، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس و شب عملیات، بعضی مواقع، اسلحه سبک نداشتیم؛ اما امروز آمریکا پس از شهادت شهید سلیمانی تهدید کرد که اگر ایران تلافی کند ما 52 نقطه را خواهیم زد، چرا ترامپ نزد؟! چون پرتاب موشک‌های ایران به عین‌الاسد عامل بازدارنده بود و در 70 سال اخیر کشوری جرأت تلافی با آمریکا را نداشته است.

,

وی افزود: ایرانیان با شعار «ما می‌توانیم» هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را با سامانه سوم خرداد سرنگون کردند که به لحاظ قیمتی 200 میلیون دلار ارزش داشت. به برکت خون شهدا و درایت مقام معظم رهبری و حضور جوانان متدین، دستاوردهای بی‌شماری در حوزه‌های علم و فناوری به دست آورده‌ایم.

,

استقلالی که انقلاب اسلامی به ارمغان آورد

, استقلالی که انقلاب اسلامی به ارمغان آورد, استقلالی که انقلاب اسلامی به ارمغان آورد,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی را «استقلال» دانست و گفت: برای مثال در زمینه سیاسی سران کشورهای بیگانه در تهران حضور پیدا می‌کردند و شاه ایران از حضور آنان اطلاع نداشت و پس از اطلاع برای حضور در جلسه درخواست می‎‌کند اما او را راه ندادند و پس از التماس توانست در حد یک عکس گرفتن اجازه حضور پیدا کند. امروز باید ابهت جمهوری اسلامی را با پیش از انقلاب مقایسه کنید. نخست وزیر ژاپن پیام ترامپ را برای ایران می‌آورد اما مقام معظم معظم رهبری پاکت وی را تحویل نمی‌گیرند و آمریکایی‌ها را شایسته ارتباط نمی‌دانند.

,

خسروی تأکید کرد: ما امروز دارای استقلال نظامی و سیاسی هستیم و در حدی نیز استقلال اقتصادی داریم؛ خداوند در قرآن کریم بر لبیک گفتن به فراخوان رهبران الهی تأکید دارد و آن‌را عامل حیات جامعه می‌داند. اگر مسئولان به این نکته توجه و آن را اجرایی می‌کردند مسلماً پیشرفت اقتصادی نیز داشتیم.

,

شکل‌گیری جریان قدرتمند مقاومت

, شکل‌گیری جریان قدرتمند مقاومت, شکل‌گیری جریان قدرتمند مقاومت,

وی بیان کرد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب در خارج از کشور نیز شکل‌دهی جریان قدرتمند مقاومت است؛ امروز حزب‌الله بر تن اسرائیل لرزه می‌اندازد. این شعار و جنگ روانی نیست بلکه در جنگ 33 روزه دیدیم که اسرائیل شکست‌خورده بازگشت. رهبر حزب‌الله لبنان یک طلبه‌ای است که در قم تربیت شده و میوه انقلاب اسلامی است. او در لبنان جریانی را تشکیل داد و امروز قدرتمند در مقابل اسرائیل ایستاده است.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در خصوص داعش اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده بودند که اگر در خارج از مرزها دفاع نکنیم داعش به مرزهای کرمانشاه خواهد رسید. دیدیم که داعش به مجلس شورای اسلامی و محوطه حرم امام خمینی(ره) رسید، اما شهید حاج قاسم سلیمانی سرباز جمهوری اسلامی و میوه انقلاب اسلامی با تمام توان جلوی داعش ایستاد.

,

نگهداری انقلاب سخت‌تر از انقلاب

, نگهداری انقلاب سخت‌تر از انقلاب, نگهداری انقلاب سخت‌تر از انقلاب,

خسروی یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را شکل‌گیری جریان قوی مقاومت اسلامی دانست که در حال حاضر، در لبنان، فلسطین، یمن و رزمندگان فاطمیون افغانستان متبلور است.

,

وی در خصوص این موضوع که چگونه باید از دستاوردهای انقلاب محافظت کنیم اظهار کرد: باقی‌ماندن بر یک عمل از خود عمل سخت‌تر است. برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کردیم و هنوز آمار شهدای 17 شهریور دقیقا مشخص نیست و عده‌ای شهادت 4 هزار نفر را بیان می‌کنند. ما برای انقلاب هزینه زیادی دادیم. امروز بعد از 42 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نگهداری انقلاب از خود انقلاب سخت‌تر است.

,

خسروی تاکید کرد: باید بدانیم؛ هر عاملی که انقلاب را به وجود آورد همان عامل، انقلاب را نگه می‌دارد. از عوامل شکل‌گیری انقلاب نیز می‌توان به آموزه‌های دینی، رهبری دینی و مردم اشاره کرد که هر سه عامل نقش اساسی در نگهداری انقلاب دارند.

,

وی بیان کرد: باید از خود بپرسیم برای فرهنگ اسلام و معارف قرآن کریم در جامعه چه کرده‌ایم؟ وقتی از معارف قرآن کریم سخن می‌گوییم عده‌ای گمان می‌کنند منظور ما فقط برگزاری جلسه تجوید و ترتیل قرآن کریم است اما این‌طور نیست. مرحوم فرج‌الله سلحشور با به تصویرکشیدن سوره مبارک یوسف(ع) با زبان هنر، مفاهیم را منتقل کرد که مردمی از حدود ۷۸ کشور به تماشای آن نشستند. باید به متولیان امر بگوییم که ترویج فرهنگ دینی هم نیازمند بودجه است. برای حفظ انقلاب باید به‌صورت عملی مقید به آموزه‌های دینی باشیم و سخنان رهبر معظم انقلاب را با گوش جان بشنویم و لبیک بگوییم.

,

معیشت بر مردم تنگ شده؛ اقتصاد مدیریت شود

, معیشت بر مردم تنگ شده؛ اقتصاد مدیریت شود, معیشت بر مردم تنگ شده؛ اقتصاد مدیریت شود,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: پوتین برای حضور در اجلاسیه‌ای در تهران، به محض رسیدن به ایران خدمت مقام معظم رهبری می‌رسد و 2 ساعت جلوی رهبر انقلاب زانو می‌زند که این نشان از قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی است.

,

خسروی تصریح کرد: اگرچه ملت ایران بصیر هستند و انقلاب را با سوءمدیریت بعضی از مسئولان قضاوت نخواهند کرد اما باید بپذیریم که باید اقتصاد را تقویت کنیم چون معیشت بر مردم تنگ شده است و کنترلی بر بازار وجود ندارد.

,

وی ادامه داد: در واقع باید بازار کنترل شود تا مردم به آرامش برسند والا اگر مردم در صحنه نباشند، دین همانند قبل از انقلاب، اسیر مستکبران می‌شود و رهبری مانند حضرت علی علیه‌السلام خانه‌نشین خواهد شد که چنین روزی از مردم شهید داده بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی دور باد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه