خبر خوش برای هفت تپه:
پرونده هفت تپه در ایستگاه اخر قوه قضاییه
نماینده مجلس شورای اسلامی در توئیتی درباره آخرین وضعیت پرونده فسخ قرارداد واگذاری کشت و صنعت نیشکر هفت تپه نوشت: پرونده هفت تپه در قوه قضاییه و در ایستگاه آخر است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، احمد نادری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در توئیتی به بیان آخرین وضعیت پرونده فسخ قرارداد واگذاری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه پرداخت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
این نماینده مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: پرونده هفت تپه در قوه قضاییه است و در ایستگاه آخر. خبرهای چند روز اخیر حکایت از لابیهای شدید و فشارهای عجیب و غریب بر قوه دارد. قطعا با رویکرد ضدفسادی که از آیتالله رئیسی سراغ داریم، میدانیم ملت ایران انشاالله بزودی خبر خوشی دریافت خواهد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: پرونده هفت تپه در قوه قضاییه است و در ایستگاه آخر. خبرهای چند روز اخیر حکایت از لابیهای شدید و فشارهای عجیب و غریب بر قوه دارد. قطعا با رویکرد ضدفسادی که از آیتالله رئیسی سراغ داریم، میدانیم ملت ایران انشاالله بزودی خبر خوشی دریافت خواهد کرد.
, 
, ]
ارسال دیدگاه