هواپیمای حامل واکسن "اسپوتنیک" وارد ایران شد
هواپیمای حامل واکسن اسپوتنیکV لحظاتی قبل در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین نشست.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دقایقی پیش هواپیمای حامل واکسن اسپوتنیکV لحظاتی قبل در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین نشست.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,اولین محموله واکسن کرونا که صبح امروز در فرودگاه مسکو تحویل ایستگاه شرکت هواپیمایی ماهان شده بود، پس از بارگیری در هواپیما، در پرواز ماهان لحظاتی پیش وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.
,
![]()
این محموله تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میشود.
,انتقال واکسن با توجه به تجهیزاتی که در هواپیماهای ناوگان هوایی ایران وجود دارد توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام میشود البته شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز آمادگی خود را برای انتقال واکسنهای وارداتی اعلام کرده است.
,مقرر است در 3 مرحله واکسن کرونا از مسکو بارگیری و وارد کشور شود.
,طبق گفته مسوولان وزارت بهداشت در گام اول 500 هزار دوز واکسن اسپوتنیک وارد کشور میشود.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه