سخنگوی وزارت بهداشت:

کرونا در۲۴ ساعت گذشته ۸۰ هموطن را قربانی کرد/ ابتلای ۷۰۶۱ایرانی به کووید۱۹

کرونا در۲۴ ساعت گذشته ۸۰ هموطن را قربانی کرد/  ابتلای ۷۰۶۱ایرانی به کووید۱۹
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷هزار و ۶۱ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  از دیروز تا امروز ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۷۵ نفر از آنها بستری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۵۲ هزار و ۳۸۷ نفر رسید.
,
 
,
لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۳۳۶ نفر رسید.
,
 
,
سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۳۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
,
 
,
وی ادامه داد: ۳۸۱۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
,
 
,
لاری افزود: تا کنون ۹ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۶۲۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه