تخریب و قلع و قمع ٢ بنای غیرمجاز در روستاهای گالیکش

تخریب و قلع و قمع ٢ بنای غیرمجاز در روستاهای گالیکش
به دستور دادستان گالیکش، دو بنای غیرمجاز در روستاهای "ینقاق" و "چقر" این شهرستان تخریب و قلع و قمع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در راستای اجرای احکام تبصره ٢ ماده ١٠ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی با هماهنگی دادستان گالیکش، تعداد ٢ مورد بنای غیرمجاز به مساحت ٧٠ متر واقع در ینقاق و چقر از توابع این شهرستان، احداثی در اراضی زراعی و باغ غیر مثمره قلع و قمع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسن محمدی پور سرپرست اداره امور اراضی جهادکشاورزی شهرستان گالیکش در گفتگو با گلستان ما، اظهار کرد: هرگونه ساخت و ساز خارج از محدوده شهر و روستا نیاز به اخذ مجوز از اداره امور اراضی دارد، لذا از کشاورزان درخواست می شود به‌منظور انجام هرگونه ساخت و ساز و احداث بنا در مزارع خود ابتدا از اداره امور اراضی شهرستان مجوز تغییر کاربری اخذ کنند تا متحمل ضرر و زیان احتمالی ناشی از تخریب بنای غیرمجاز نشوند.

, گلستان ما,

وی افزود مردم در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز با سامانه ١٣١ تماس حاصل شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه