دیدار مسئولان فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با علی نژاد+عکس
مسئولان فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، عصر امروز 20 بهمن ماه یوسف بهتری رییس فدراسیون، همایون خرم نایب رئیس و مجید علی نژاد مدیر کمیته روابط عمومی با مهدی علی نژاد معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دیدار دیدار کردند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,در این نشست صمیمانه که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، دکتر علی نژاد از عملکرد فدراسیون ابراز خرسندی کرد.
,گزارش عملکرد فدراسیون و بررسی رشته های تحت پوشش فدراسیون، موضوعات دیگری بود که در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
,

, انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه