رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی:
حال پرسنل ICU که واکسن روسی دریافت کردهاند،خوب است/ مشاهده علائم خفیف
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی گفت: حال آن دسته از پرسنل ICU این بیمارستان که واکسن اسپوتنیک وی را دریافت کرده اند، خوب است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو صادق نیت، در یک برنامه تلویزیونی به تشریح وضعیت پرسنل دریافت کننده واکسن اسپوتنیک وی پرداخت. وی با اعلام اینکه ۲۸ نفر از پرسنل این بیمارستان در روز اول واکسیناسیون با واکسن اسپوتنیک وی، این واکسن را دریافت کردند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی با عنوان این مطلب که بروز علائم خفیف در افرادی که واکسن میزنند طبیعی است، افزود: چند نفر از این افراد یا علائمی همچون تب خفیف، درد بدن و سردرد مواجه شدند که با تجویز مسکنهای معمولی بهتر شدند.
,
صادق نیت گفت: در حال حاضر وضعیت پرسنلی که واکسن را دریافت کردهاند، خوب است و مشکل خاصی ندارند.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه