استاندار جدید خوزستان:

قدردان مردم ایلام خواهم بود/ امیدوارم خادم خوبی برای مردم خوزستان باشم

قدردان مردم ایلام خواهم بود/ امیدوارم خادم خوبی برای مردم خوزستان باشم
استاندار جدید خوزستان گفت: قدردان مردم ایلام خواهم بودو امیدوارم خادم خوبی برای مردم خوزستان باشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "قاسم سلیمانی دشتکی"، استاندار جدید خوزستان لحظاتی پیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در طول مدت خدمتم به مردم ایلام هر آنچه که در توان داشتم را به کارگیری کردم. قدردان مردم ایلام برای همیشه خواهم بود. کارها و اقدامات ارزشمندی در حوزه های مختلف در استان ایلام صورت گرفته و یا در حال انجام است که ایلام را در مسیر ترقی و توسعه قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام, بیدار,
سلیمانی در ادامه گفت: از هیئت دولت و رئیس جمهور برای انتخاب اینجانب بعنوان استاندار خوزستان قدردانی می کنم، انشاالله که خادم خوبی برای مردم این استان باشیم.
,
وی بیان داشت: مردم خوزستان حق زیادی بر گردن نظام دارند و در دوران دفاع مقدس با تمام وجود از مرزها دفاع کردند.
,
وی تصریح کرد: امیدوارم با همراهی مردم و مسئولان بتوانیم مشکلات استان خوزستان را برطرف کنیم. 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام /ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه