معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

کادر درمان تا پایان سال واکسینه می‌شوند/ قرنطینه روستای حسین آباد ادامه دارد

کادر درمان تا پایان سال واکسینه می‌شوند/ قرنطینه روستای حسین آباد ادامه دارد
علی اکبر کرمی گفت: در فاصله کوتاهی به نوبت همه کادر درمان تا پایان سال واکسینه خواهند شد و همچنین به زودی افراد پرخطر جامعه نیز تحت واکسیناسیون کرونا قرار خواهند گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به واکسیناسیون کرونا در استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه قسمت دوم سهمیه واکسن‌های کرونا استان قزوین از امروز شروع به تزریق می‌شود و بخش دوم کادر درمان تحت واکسیناسیون قرار می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

وی افزود: در فاصله کوتاهی به نوبت همه کادر درمان تا پایان سال واکسینه خواهند شد و همچنین به زودی افراد پرخطر جامعه نیز تحت واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: در شهرستان آبیک نیز حدود هفت نفر مبتلا به کرونای انگلیسی هستند و بقیه موارد در حال بررسی است و قرنطینه روستای حسین آباد ادامه دارد.

سیر ابتلا به کرونا در استان صعودی است

وی عنوان کرد: افراد مبتلا در روستای حسین آباد قرنطینه کامل هستند و یک بیمار نیاز به بستری نیز اکنون در بیمارستان شهدای آبیک بستری بوده و خوشبختانه حال عمومی مناسبی دارد.

کرمی یادآور شد: سیر ابتلا به کرونا در استان قزوین کماکان صعودی است و متاسفانه تعداد زیادی از هم استانی‌ها روزانه مبتلا به این بیماری و بستری می‌شوند.

وی بیان کرد: ۱۵۰نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان قزوین مبتلا به کرونا شدند که از این تعداد ۳۰نفر بستری شده و مجموع بستری‌ها حدود ۲۰۰نفر است و متاسفانه در شبانه‌روز گذشته سه بیمار جان باختند و حدود ۲۰نفر هم بدحال هستند.

انتهای پیام/

,

وی افزود: در فاصله کوتاهی به نوبت همه کادر درمان تا پایان سال واکسینه خواهند شد و همچنین به زودی افراد پرخطر جامعه نیز تحت واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: در شهرستان آبیک نیز حدود هفت نفر مبتلا به کرونای انگلیسی هستند و بقیه موارد در حال بررسی است و قرنطینه روستای حسین آباد ادامه دارد.

,

سیر ابتلا به کرونا در استان صعودی است

, سیر ابتلا به کرونا در استان صعودی است, سیر ابتلا به کرونا در استان صعودی است,

وی عنوان کرد: افراد مبتلا در روستای حسین آباد قرنطینه کامل هستند و یک بیمار نیاز به بستری نیز اکنون در بیمارستان شهدای آبیک بستری بوده و خوشبختانه حال عمومی مناسبی دارد.

,

کرمی یادآور شد: سیر ابتلا به کرونا در استان قزوین کماکان صعودی است و متاسفانه تعداد زیادی از هم استانی‌ها روزانه مبتلا به این بیماری و بستری می‌شوند.

,

وی بیان کرد: ۱۵۰نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در استان قزوین مبتلا به کرونا شدند که از این تعداد ۳۰نفر بستری شده و مجموع بستری‌ها حدود ۲۰۰نفر است و متاسفانه در شبانه‌روز گذشته سه بیمار جان باختند و حدود ۲۰نفر هم بدحال هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه