گاز به شهرک انتظامی کلاله می رسد/ پایان زندگی غریبانه ۲۰ خانوار شهر کلاله
فرماندار کلاله گفت: بعد از گذشت ۱۸ سال اهالی شهرک انتظامی کلاله از نعمت گاز بهره مند می شوند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ابراهیمی، فرماندار شهرستان کلاله که به همراه مدیرعامل گاز استان و رییس اداره گاز کلاله از شهرک انتظامی بازدید کردند؛ در حاشیه این بازدید در گفتگو با گلستان ما، گفت: با پیگیری های صورت گرفته و تاکیدات رضا آریانپور نماینده شرق استان گلستان؛ عملیات گاز رسانی به شهرک انتظامی بزودی آغاز خواهد شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
وی خاطر نشان کرد: این محله قریب به ۱۸ سال فاقد گاز بودند که با اجرای پروژه فوق حدود ۲۰خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.
,
لازم به ذکر است؛ خدمات آب رسانی ، برق و مخابرات در این شهرک صورت گرفته و مردم این محله فقط از نعمت گاز بی بهره بودند.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه