اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف سنقروکلیایی:

پنج موقوفه شهرستان سنقروکلیایی به ۵ امین مورد تایید اداره اوقاف سپرده خواهد شد

پنج موقوفه شهرستان سنقروکلیایی به ۵ امین مورد تایید اداره اوقاف سپرده خواهد شد
میثم همتی گفت: ۵ موقوفه شهرستان سنقروکلیایی به ۵ امین مورد تایید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سپرده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم همتی در گفتگو با مرصادنیوز اظهار داشت: به استناد ماده ۵ قانون تشکیلات و اختیارات سازمان اوقاف و امور خیریه در جهت شکوفایی و افزایش بهره وری موقوفات و تقویت مشارکت مردمی در اداره موقوفات، اداره موقوفات به شخص امین متدین ، متعهد، توانمند و آشنا به مسائل حقوقی واگذار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنقروکلیایی بیان داشت: اداره موقوفات ۵ موقوفه شهرستان سنقروکلیایی به ۵ امین مورد تایید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سپرده خواهد شد.

همتی در ادامه ، التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه، اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی، داشتن حُسن شهرت و نداشتن سوء سابقه، متدین ، متعهد و امانتدار، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی تبصره بکارگیری اشخاص با مدرک تحصیلی پایین تر در صورت دارا بودن توانمندی لازم و سوابق مرتبط ، حداقل سن ۲۵ سال، آشنا به قوانین و مقررات حقوقی و اوقافی را از شرایط عملی انتخاب امینان اداره اوقاف عنوان کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : واگذاری موقوفات به امین موقوفه به جهت تقویت جایگاه نظارتی بر موقوفات و با راهبرد افزایش بهره وری بیشتر صورت می‌گیرد لذا داوطلبان واجد شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم در ساعات اداری به دبیرخانه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراجعه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه