اخبار داغ

دادستان نظامی قضات:

قضات دادگستری زیر ذره‌بین ناظران/ درسال جاری برای ۱۰مدیر قرار بازداشت صادرشد

قضات دادگستری زیر ذره‌بین ناظران/ درسال جاری برای ۱۰مدیر قرار بازداشت صادرشد
دادستان نظامی قضات گفت: امسال کارنامه ۳۲۰ قاضی در فارس مطلوب و تشویق می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی شیرازه، دادستان نظامی قضات امروز در جمع دادستان ها، معاونان و قضات دادگستری فارس گفت: امسال کارنامه ۳۲۰ قاضی در فارس مطلوب و شامل تشویق می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
حجت الاسلام والمسلمین موحد افزود: پارسال به کارنامه قضات درکشور حدود ۱۳ میلیارد تومان پاداش تعلق گرفت که سهم فارس از این مبلغ ۶۶۳ میلیون تومان بوده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه در حال حاضر حمایت از تولید، تقویت صلح و سازش، و کاهش اطاله دادرسی در اولویت دستگاه قضاست که دادگستری فارس توانسته در صلح و سازش و کاهش اطاله دادرسی رتبه اول را کسب کند.
,
 
,
برای ۶۸ درصد از شکایات قضات منع تعقیب صادر شده است
, برای ۶۸ درصد از شکایات قضات منع تعقیب صادر شده است,
 
,
وی با بیان اینکه امسال ۶۶۶ مورد شکایت از قضات فارس در دادسرای نظامی ثبت شده افزود: از این تعداد برای ۶۸ درصد منع تعقیب صادر شده است.
,
 
,
دادستان نظامی قضات افزود: بهتر است در هر استان کمیته‌ای تشکیل شود که در آن‌ها بر رای‌های صادر شده نظارت شود.
,
 
,
رییس کل دادگستری فارس گفت: در استان فارس ۶۵۰ قاضی و ۴۵ حوزه قضایی داریم که ۱۱ حوزه در شیراز است.
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: در فارس اطاله دادرسی به حداقل ممکن رسیده و در هیچ شعبه‌ای بیشتر از ۲۰۰ پرونده وجود ندارد.
,
 
,
وی با بیان اینکه فارس در دادرسی الکترونیک با زندان رتبه دوم کشور را دارد گفت: ۹۰ درصد ابلاغ‌ها در فارس هم اکنون الکترونی انجام می‌شود.
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: با تلاش دستگاه قضا هزار و ۸۰۰ هکتار اراضی ملی رفع تصرف و ۱۵۷ کارخانه به چرخه تولید بازگشته اند.
,
 
,
درسال جاری برای ۱۰مدیر قرار بازداشت صادرشد
,
 
,
بحرینی دادستان مرکز استان هم گفت: دستگاه قضا با هیچ کس تعارف ندارد و در سال جاری برای 10 مدیر قرار بازداشت صادر و به سبب تخلفات انجام شده راهی زندان شده اند.
,
 
,
بحرینی افزود: در بحث تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی نسبت به شماسایی سود جو دلال و مرتبطین افراد دولتی اقدام کرده اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه