اخبار داغ
  1. افزایش حقوق کارمندان ابلاغ شد/ رشد ۲۰ تا ۴۲ درصدی بر اساس تعداد فرزندان
  2. تشکیل گروه برای مذاکره با آمریکا شایعه است/آمریکا به پیشنهاد مذاکره غیر مستقیم پاسخ نداده است
  3. منابع تامین شده برای تسویه بدهی‌های دارویی / حمایت از صنعت داروسازی از اولویت‌های دولت
  4. مسایل شهر مشهد برای تامین شرایط مناسب‌تر زیارت بررسی می‌شود
  5. پروژه تبدیل ایران به هاب ترانزیتی در سال 1404 چگونه باید دنبال شود؟
  6. برچسب نیابتی بودن گروه های مقاومت ابزار تنظیم استراتژی آمریکایی/ چرا رژیم صهیونیستی تنها نیروی نیابتی در منطقه است؟
  7. ۱۸ فروردین؛ فرصتی برای بازاندیشی در سلامت جسم و روان
  8. لزوم برخورد جدی فدراسیون فوتبال با عوامل درگیری جنون‌آمیز در استادیوم پاس
  9. هرگونه تهدید را با تمام قوا پاسخ خواهیم داد
  10. مذاکره مستقیم با تهدیدکنندگان بی‌معناست/ در دفاع از منافع و حاکمیت ملی خود قاطع و جدی هستیم
  11. کلید حل مشکلات معیشتی سرمایه گذاری در کارهای مولد است
  12. بازار سرمایه در سال ۱۴۰۴ به کدام مسیر خواهد رفت؟
  13. قاچاق روزانه ۲۰ میلیون لیتر سوخت از مرزها/ هشدار مجلس برای جلوگیری از قاچاق سازمان یافته
  14. انتشار خبر دروغ درباره سفر عضو سابق کابینه به نفع چه کسانی بود؟/ هزینه تراشی برای دولت و شخص رئیس جمهور!
  15. «قول مردونه»؛ سفری نوستالژیک به دهه شصت یا تکرار کلیشه‌ها؟
  16. انقلاب ربات‌های جراح؛ نبرد انسان و ماشین بر سر تیغ نجات!
  17. شهداب در اندیشه طلسم شکنی و عطایی به‌فکر پوکر؛ آغاز ماراتن طلایی والیبال
  18. دولت برنامه‌های ویژه‌ای برای رفع مشکلات معیشتی مردم دارد/ ایران خواهان گفت‌وگو از موضع برابر است
  19. خبر شهادت نیروهای ایرانی در یمن صحت ندارد
  20. رئیس‌جمهور با هیچ‌کس پیمان برادری نبسته است

سخنگوی فراکسیون شوراها و مدیریت شهری و روستایی در مجلس:

شهرداری تهران امیدی به حمایت دولت در راستای توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت ندارد

شهرداری تهران امیدی به حمایت دولت در راستای توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت ندارد
یوسفی گفت: شهرداری تهران ناامید از حمایت های دولتی در توسعه حمل و نقل عمومی است و نباید هزینه توسعه حمل و نقل عمومی تهران را از مردم گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی یوسفی سخنگوی فراکسیون شوراها و مدیریت شهری و روستایی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مصوبه شورای شهر تهران در خصوص افزایش قیمت مترو، اتوبوس و تاکسی در پایتخت گفت: یقینا این افزایش قیمت ۲۵ درصدی می تواند اقشار ضعیف جامعه را با مشکلات عدیده ای مواجه کند چرا که کارگران، کارمندان و مشاغلی آسیب پذیر، هر روز از ناوگان حمل و نقل عمومی برای رفتن به محل کار استفاده می کنند و این افزایش قیمت ها را حس خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: شهرداری تهران ناامید از حمایت های دولتی در توسعه حمل و نقل عمومی است و نباید هزینه توسعه حمل و نقل عمومی تهران را از مردم گرفت.
,
یوسفی با بیان اینکه ۷۰ درصد حمل و نقل عمومی تهران به صورت خصوصی است، افزود: دولت باید بیش از پیش از بخش خصوصی حمایت کند اما می بینیم که چنین اتفاقی صورت نمی گیرد و مردم باید تاوان کم کاری دولت را بدهند.
,
 
,
سخنگوی فراکسیون شوراها و مدیریت شهری و روستایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت‌ها براساس برنامه چهارم، پنجم و ششم توسعه موظف بودند حداقل ۵۰ در صد از خدمات ریلی را حمایت و یارانه بلیت مترو و اتوبوس را پرداخت کند، افزود: حدود ۸۲ درصد پول خرید اتوبوس باید توسط دولت پرداخت شود اما می بینیم که این گونه نشده است.
,
 
,
وی افزود: دولت باید از ناوگان حمل و نقل عمومی حمایت کند چرا که در شهری همچون تهران که روزانه تعدادی زیادی از مردم در آن جا به جا می شوند و تراکم جمعیت هم در شرایط کرونایی خطرناک است، توسعه حمل و نقل عمومی و تسهیل در رفت و آمد مردم می تواند انگیزه ای برایشان باشد که به جای تک سرنشینی از اتوبوس، مترو و یا تاکسی استفاده کنند و این موضوع باعث کاهش آلودگی تهران هم خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/ مصطفی قهرمانی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه