فارابی فیلم حضرت خدیجه (س) را میسازد/ پایان نگارش فیلمنامه
نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی حضرت خدیجه (س) با عنوان «بانوی اول» توسط فرهاد توحیدی به پایان رسید.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، نسخه آخر فیلمنامه سینمایی «بانوی اول» با محوریت حضرت خدیجه (س) پس از جلسات مشورتی و چند مرحله بازنویسی توسط فرهاد توحیدی به پایان رسید.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,تحقیق و نگارش این فیلمنامه از سال ۹۷ به سفارش بنیاد سینمایی فارابی و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری آغاز شد.
,امور تکمیلی این فیلمنامه در مرحله اجرا، زیر نظر کارگردان و تهیه کننده منتخب، پیگیری خواهد شد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه