استاندار تهران مطرح کرد:
درخواست ما تمدید محدودیت ها برای هفته آینده است
استاندار تهران گفت: تمدید وضعیت موجود برای هفته آینده نیز مورد درخواست ماست. وی گفت: اگر اکنون میزان رعایت فاصلهگذاری اجتماعی و شیوه نامههای بهداشتی در تهران به هفتاد درصد رسیده به خاطر این است که حضور نیروها را بر سرکار ادارات و دستگاهها یک سوم کرده ایم و مشاغل گروهها به غیر از گروه یک تعطیل هستند و نظارتهای ما تشدید پیدا کرده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انوشیروان محسنی بندپی گفت: تمدید وضعیت موجود برای هفته آینده نیز مورد درخواست ماست. چون این وضعیت تا رسیدن به حالتی که فرآیندها را نزولی کنیم، باید رعایت شود و اعمال محدودیتها میتواند کمک کند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: اگر اکنون میزان رعایت فاصلهگذاری اجتماعی و شیوه نامههای بهداشتی در تهران به هفتاد درصد رسیده به خاطر این است که حضور نیروها را بر سرکار ادارات و دستگاهها یک سوم کرده ایم و مشاغل گروهها به غیر از گروه یک تعطیل هستند و نظارتهای ما تشدید پیدا کرده است.
,
استاندار تهران افزود: معاونان بهداشتی دانشگاهها شبانه روزی بر رعایت شیوه نامهها نظارت میکنند تا بعد از یک هفته دیگر به کنترل و مهار این موج امیدوار باشیم.
,
انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
, منبع: خبرگزاری صدا و سیما
]
ارسال دیدگاه