اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

۱۰ میلیارد تومان تجهیزات در بیمارستان‌های لرستان توزیع می‌شود

۱۰ میلیارد تومان تجهیزات در بیمارستان‌های لرستان توزیع می‌شود
نیکبخت گفت: بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات بیمارستانی خریداری شده و قرار است در سطح استان توزیع گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمدرضا نیکبخت صبح امروز در جلسه شورای اداری استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: از جمعیت یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفری استان تاکنون از ۳۱۷ هزار و ۷۰۶ نفر تست PCR گرفته شده که تست ۱۵ هزار و ۱۸ نفر مثبت بوده و تاکنون ۱۶۲۰ نفر نیز بر اثر کرونا فوت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در ابتدای شروع پیک چهارم ۸۸۸ نمونه تست گیری انجام می شد و تست ۲۴۰ نفر مثبت بود و هم اکنون این عدد به هزار و ۸۹۵ نمونه تست در روز رسیده و تست ۷۳۳ نفر هم مثبت می باشد و از نظر آمار فوتی ها نیز از دو نفر فوتی در روز، هم اکنون به طور میانگین به هشت نفر فوتی رسیده ایم و شاهد روند کاهش آن در استان هسیم اما همچنان باید نگران بالا رفتن تعداد مبتلایان کرونایی بود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: بیشترین آمار فوتی‌های استان مربوط به ۱۷ فروردین ماه است که فوت ۱۷ نفر بر اثر کرونا به ثبت رسید.

,

نیکبخت عنوان کرد: میزان بستری و ترخیصی‌ها تقریبا برابر شده و هم اکنون تعداد ۴۰۰ تخت عادی و تعدادی از تخت‌های ویژه بیمارستانی خالی است و بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات بیمارستانی نیز خریداری شده و قرار است در سطح استان توزیع گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه