مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه خبر داد؛
افتتاح بخش ال دی آر در بیمارستان حضرت معصومه(س) کرمانشاه
میثم حجتی پور از افتتاح بخش ال دی آر بیمارستان حضرت معصومه(س) کرمانشاه با هدف انجام زایمان مدرن خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم حجتی پور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: طی سال گذشته دو میلیون و دویست هزار مراجعه به صورت بستری و سرپایی در مراکز تحت پوشش تأمین اجتماعی انجام شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه افزود: یک هزار و ۱۶۸ بیمار کرونایی نیز در بیمارستان شهدا بستری شدند که ۹۶۵ نفر بهبود یافتند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین 20 هزار سی تی اسکن از افراد مشکوک به کرونا انجام شد.
حجتی پور گفت: چهار هزار و ۲۴ زایمان سزارین و طبیعی در بیمارستان حضرت معصومه(س) انجام شد که به تبع آمار کشوری تعداد موالید کمتر شده است.
وی افزود: میان ۶۱ بیمارستان تامین اجتماعی در سطح کشور که بخش زنان و زایمان دارند بیمارستان حضرت معصومه(س) از نظر تعداد موارد زایمان جزء پنج استان اول بوده است.
حجتی پور تصریح کرد: همچنین 80 درصد نسخههای طرف قرارداد بدون درنظر گرفتن مراکز رادیولوژی و فیزیوتراپی به صورت الکترونیکی صادر شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه خواستار تولید نسخه الکترونیک توسط پزشکان شد و بیان کرد: روزانه سه هزار نسخه الکترونیک از سوی مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی تولید می شود.
حجتی پور گفت: بیمه شدگان هنگام مراجعه به مراکز درمانی کارت ملی یا صفحه اول دفترچه قدیمی خود را به منظور احراز هویت همراه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه امسال انقلابی در توسعه بخش درمان تامین اجتماعی رخ خواهد داد، افزود: مقدمات راه اندازی مراکز درمانی در شهرستان های سرپل ذهاب، کنگاور، صحنه و هرسین فراهم شده است.
وی افزود: همچنین درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت معصومه(س) احداث شده و اورژانس ۳۲۰۰ متری بیمارستانی شهدا نیز تکمیل خواهد شد.
حجتی پور از افتتاح بخش ال دی آر بیمارستان حضرت معصومه(س) با هدف انجام زایمان مدرن خبر داد و گفت: بخش ان آی سی یو کودکان در بیمارستان حضرت معصومه افتتاح می شود و ۱۳ تخت به ظرفیت تخت های این بیمارستان افزوده می شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه