اخبار داغ

ویژه‌ برنامه‌های روز جهانی قدس در استان کرمانشاه اعلام شد

ویژه‌ برنامه‌های روز جهانی قدس در استان کرمانشاه اعلام شد
عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اگر چه امسال با توجه به وضعیت کرونایی در روز قدس کارهای میدانی کمتر صورت می گیرد اما طوری برنامه ریزی شده تا در فضای مجازی بهترین کارها ارائه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، عباس سروری امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی قدس، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی همواره در تکاپو هستند که بین جهان اسلام و مردم فلسطین و قدس شریف فاصله بیندازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: آنها قصد دارند با این کار مسلمانان فلسطین را به انزوا بکشانند و به این منظور دست به جنایات بزرگی از جمله معامله قرن زده است.

وی خاطر نشان کرد: روز قدس از بهترین و جهانی‌ترین یادگارهای امام راحل (ره) است و همواره از سوی آزادگان جهان در سطح دنیا گرامی داشته می‌شود و همین امر باعث شده تا قضیه قدس و فلسطین زنده نگاه داشته شود.

سروری بیان داشت: اگر چه امسال با توجه به وضعیت کرونایی کارهای میدانی کمتر صورت می گیرد اما طوری برنامه ریزی شده تا در فضای مجازی بهترین کارها ارائه شود.

وی ادامه داد: امسال وضعیت شیوع ویروس کرونا سبب شده تا مردم نتوانند مانند سنوات گذشته مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس را به صورت حضوری برگزار کنند لذا در سراسر کشور اعلام شده که هیچگونه راهپیمایی جمعیتی چه انسانی و چه خودرویی جهت حفظ سلامت مردم نخواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: از آنجا که در این روز تمام اماکن باید رنگ و بوی استکبارستیزی را به خود بگیرند لذا در میادین، خیابان ها، ادارات، مساجد، اتوبوس ها و تاکسی ها پرچم فلسطین و تصویر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان رهبر بزرگ‌ مقاومت نصب خواهد شد.

وی شعار امسال را " آزادی قدس نزدیک است" عنوان کرد و افزود: همچنین آخرین جمعه ماه رمضان نصب بزرگترین پرچم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم اسرائیل را در یکی از مرتفع ترین نقاط شهر کرمانشاه با حضور تعداد اندکی از مسئولین خواهیم داشت.

سروری بیان داشت: برنامه های ویژه‌ای از سوی دیگر نهادها و ارگان ها به عنوان همراهان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز قدس برگزار خواهد شد که برپایی نمایشگاه مجازی کاریکاتور با محوریت قدس شریف، فلسطین و مقاومت از آن‌ جمله است.

وی خاطر نشان کرد: کنگره شعر قدس با همکاری ورزش و جوانان، استانداری و حوزه هنری، جشنواره شعر قدس و پخش آنلاین از طریق فضای مجازی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه اندازی هشتگ فارسی "آزادی قدس شریف نزدیک" است از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و روشنگری و اطلاع رسانی به دانش آموزان از طریق شبکه شاد از دیگر برنامه ها با مناسبت روز قدس است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۸ هزار بسته معیشتی در راستای کمک های مومنانه به مناسبت روز قدس خبر داد و تصریح کرد: این کار خداپسندانه توسط ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) و سپاه حضرت نبی اکرم(ص) در روز قدس بین خانواده های نیازمندی که از قبل شناسایی شده اند، توزیع می شود.

سروری ادامه داد: مهمترین برنامه روز قدس سخنرانی رهبر معظم انقلاب است که راس ساعت ۱۱ صبح جمعه از شبکه های مختلف پخش خواهد شد که بخش هایی از سخنان گهربار را بلافاصله به صورت بنر تهیه کرده و در سطح شهر نصب خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه