اخبار داغ

به همت بسیج سازندگی؛

۷۶۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی توزیع شد/ فعالیت ۳۷۰۰ گروه جهادی در استان

۷۶۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان‌غربی توزیع شد/ فعالیت ۳۷۰۰ گروه جهادی در استان
مسوول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۷۶۰ هزار بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی استان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  احمد رحمانی در گفت‌گو با خبرنگاران، اظهار کرد: گروه‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان این بسته‌های معیشتی را در بین آسیب دیدگان کرونا و نیز مناطق محروم توزیع کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی بیان کرد: ارزش ریالی هر بسته معیشتی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است و توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم توسط گروه‌های جهادی در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری ادامه دارد.

,

مسوول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: سه هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در این استان فعال است، که در هر گروه جهادی بین ۱۴ تا ۲۲ نفر عضو هستند و در واقع بیش از ۳۷ هزار نفر در آذربایجان غربی در گروه‌های جهادی حضور دارند.

,

رحمانی ادامه داد:  همچنین تاکنون ۵۰۰ واحد مددجویی برای کمیته امداد امام خمینی (ره) و یک هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی استان توسط این نهاد احداث و تحویل داده شده است.

,

وی  عنوان کرد: از زمان تأسیس سازمان بسیج سازندگی در طول ۲۰ سال فعالیت‌های زیادی در جهت محرومیت زدایی و سازندگی در استان آغاز شده و ادامه دارد.

,

رحمانیبا اشاره به تشکیل چهار هزار پایگاه جهادی به همراه گروه‌های جهادی فعال در استان گفت: این پایگاه‌ها و گروه‌های جهادی در بخش‌های مختلف پزشکی، توزیع بسته‌های معیشتی، کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه، اهدای جهیزیه در کنار فعالیت‌های عمرانی در راستای محرومیت زدایی و سازندگی استان گام برمی دارند.

,

مسوول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی با اشاره به ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در استان همزمان با شیوع ویروس کرونا، افزود: با بروز این بیماری بسیاری از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی تشکیل و یا برخی کارگاه‌های تولیدی تغییر کاربری داده و با تولید و توزیع ماسک رایگان در جهت جلوگیری از این بیماری منحوس تلاش کرده است.

,

رحمانی گفت: از سوی دیگر تیم‌های پزشکی نیز برای کمک به کادر پزشکی اعلام آمادگی کرده و تعدادی از گروه‌های جهادی که در گذشته آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند، آمادگی کامل خود را برای استقرار در بیمارستان‌ها از نظافت تا جا به جایی بیماران اعلام کرده‌اند.

,

وی گفت: همچنین یک هزار و ۸۰۰ سری جهیزیه در بین زوج‌های مناطق محروم تهیه و توزیع شده و این روند همچنان در استان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه