استاندار لرستان:
شعب اخذ رای در لرستان ۱۵ درصد افزایش پیدا میکند
خادمی گفت: برای برگزاری انتخابات پیش رو، شعب اخذ رای در استان ۱۵ درصد افزایش پیدا میکند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید موسی خادمی اظهار داشت: انتخابات همواره در لرستان به دلیل مشارکت بالای مردم باشکوه برگزار شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,وی افزود: مطابق دستورالعمل اعلامشده توسط وزارت کشور آمادگیهای لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو فراهم شده و در ۳۱ حوزه شهری و ۱۷۰۰ حوزه روستایی انتخابات برگزار خواهد شد.
,استاندار لرستان تصریح کرد: تعداد شعب اخذ رای در لرستان نسبت به دوره قبل ۱۵ درصد افزایش پیدا میکند. در این دوره از انتخابات پنج هزار نفر عوامل اجرایی مشارکت و همکاری خواهند داشت.
,وی بیان کرد: انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در دو هزار و ۳۱ شعبه استان برگزار خواهد شد.
,استاندار لرستان خاطرنشان کرد: امنیت، سلامت و مشارکت بالا از نکات مهمی است که باید برای انتخابات مدیریت شوند.
,,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه