اخبار داغ

امام جمعه شهر آشخانه:

مردم با تمام کارشکنی‌ها میدان انتخابات را خالی نکردند/ بزرگترین سرمایه اجتماعی اتحاد ملت است

مردم با تمام کارشکنی‌ها میدان انتخابات را خالی نکردند/ بزرگترین سرمایه اجتماعی اتحاد ملت است
حجت الاسلام احمد زاده گفت: مردم با وجود همه موانع و معضلات اقتصادی و تبلیغات گسترده رسانه های معاند و برخی کارشکنی ها در داخل، در روز 28 خرداد وارد میدان شدند و با حضور پرشور در انتخابات باری دیگر نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد زاده، امام جمعه شهر آشخانه در گفت و گو با خبرنگار عصراترک از مانه و سملقان، اظهار داشت:هرکار بزرگی برای به نتیجه رسیدن، نیازمند همراهی، همدلی و کمک همه اجزا حاکمیت و مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: مردم با وجود همه موانع و معضلات اقتصادی و تبلیغات گسترده رسانه های معاند و برخی کارشکنی ها در داخل، در روز 28 خرداد وارد میدان شدند و با حضور پرشور در انتخابات باری دیگر نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

,

حجت الاسلام احمدزاده با بیان اینکه مردم تکلیفشان را به جا آوردند، اضافه کرد: حال نوبت دست اندکاران و همراهان و دولتمردان است که دست به دست هم دهند و منافع مردم را بر منافع شخصی خودشان مقدم بدانند و با روحیه جهادی در میدان باشند، که قطعا با این رویکرد بسیاری از کارهای بر زمین مانده مردم حل می شود.

,

امام جمعه شهر آشخانه یادآور شد: بعد از گذشت چهل و سه سال از انقلاب و برگزاری انتخابات متعدد در نظام جمهوری اسلامی ایران و تحلیل های گوناگونی که مردم ما از  رسانه ها و نخبگان می شنوند، امروزه سطح اگاهی و بینش مردم خیلی بالاست و به بلوغ اجتماعی و سیاسی رسیدند و با وجود گله و ناراحتی  که دارند از نظام و انقلاب اسلامی دست نمی کشند.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم بصیرت و بینش سیاسی بالای دارند ودنبال کسی بودند که با آنها صادق باشد و با صداقت وارد میدان عمل شود.

,

حجت الاسلام احمدزاده با اشاره به اینکه در روزهای نهایی تبلیغات ریاست جمهوری، جناح های مختلف سیاسی از حجت الاسلام رئیسی اعلام حمایت کردند، گفت: قطعا این عملکرد نشان دهنده این است که در داخل نظام از یک امنیت و آزادی بیان برخوردارند و با این عمل اعلام کردند که دوران رفاقت آغاز شده است.

,

امام جمعه آشخانه گفت: رئیس جمهور منتخب  باید از افکار و نقطه نظرات مردم و جناح های مختلف با سلیقه های مختلف استفاده کند، زیرا بزرگترین سرمایه ی اجتماعی کشور  اتحاد مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه