اخبار داغ

تلاش می‌کنم نماینده شایسته بانوان قایقران ایران در پارالمپیک باشم

تلاش می‌کنم نماینده شایسته بانوان قایقران ایران در پارالمپیک باشم
بانوی پارالمپین قایقرانی ایران گفت: دو ماه تا پارالمپیک باقی مانده و همه تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را در توکیو به دست بیاورم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهلا بهروزی راد در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی درباره شرایط این روزهایش گفت: در دریاچه آزادی زیرنظر مسعود مهدوی‌نیا تمریناتم را جهت آمادگی هرچه تمام تر در مسابقات پارالمپیک توکیو پیگیری می‌کنم و تمرینات بدنسازی خود را نیز زیرنظر آقای محسنی ادامه می‌دهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره مسابقات جهانی مجارستان و شرایط و اتفاقات آن مسابقات گفت: قبل از اعزام به مجارستان با ذهنیت مدال ایران را ترک کردم اما متاسفانه استرسی که در مسابقات به وجود آمد برمن حاکم شد و نتوانستم آن چه در توانم بود را در مسابقات پیاده کنم. واقعا تلنگری برایم شد و پس از بازگشت تلاشم را چند برابر کرده‌ام.
,
بهروزی‌راد ادامه داد: در مسابقات مجارستان همه رقبا به جز ازبکستان حضور داشتند و قطعا در پارالمپیک نیز باید با همین ها رقابت کنم. رقبای اصلی و جدی ام ازبکستان و انگلیس هستند و تا حدی باید قایقران فرانسوی را هم مدنظر داشته باشم.
,
وی با اشاره به تجربه حضور در مسابقات پارالمپیک اظهار کرد: قبلا تجربه حضور در پارالمپیک رو داشتم در ریو و این مسابقات با جهانی ۲۰۱۹ هیچ تفاوتی از نظر رقبا نداشت و فقط می‌توان گفت کشورهای دیگر بهتر کار کردند البته من نیز تمرینات خود را به بهترین شکل ادامه دادم چه از نظر قدرت چه از نظر استقامت که واقعا نتیجه خوبی هم بدست آوردم.
,
بانوی پارالمپین کشورمان درباره شرایط رقبایش گفت: کرونا باعث شد من ۳ ماه تمرین نکنم. در دوران کرونا متاسفانه شرایط تمرین در خانه را نداشتم اما رقبایم را در فضای مجازی دنبال می‌کردم و در اوج کرونا نیز آن‌ها تمرینات پیوسته‌ای داشتند و اصلا این زنجیره را قطع نکردند.
,
بهروزی‌راد در پایان بیان کرد: در این ۶۶ روز باقی مانده تمام تلاش خود را به‌کار خواهم گرفت تا بهترین نتیجه را بگیرم و پرچم کشور عزیزم را بالا ببرم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه