فرماندار زبرخان خبر داد:
طرح صیانت از یارانه آرد و نان به وزیر صمت تقدیم شد
سلیمانی گفت: طرح صیانت از یارانه میلیاردی آرد و نان در سفر وزیر صمت به نیشابور تقدیم مقام عالی وزارت شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس سید یحیی سلیمانی، فرماندار شهرستان زبرخان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مسائل طرح هدفمندی و لزوم تحقق واقعی یارانه ها در محل خود گفت: طرح صیانت از یارانه تخصیص یافته به آرد و نان روز گذشته تقدیم وزیر صمت شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
وی افزود: این طرح مهم قابلیت اجرای کشوری دارد و در یک کلام مدیریت آرد از کارخانه تا مصرف در نانوایی یا سرانه روستایی را شامل خواهد شد.
,
سلیمانی تصریح کرد: در صورت موافقت وزیر صمت، این طرح با همکاری بخش خصوصی و با تکیه بر اندیشه پویای جوانان متخصص و متعهد فعال در حوزه آی تی عملیاتی و اجرایی خواهد شد.
,
فرماندار زبرخان با تقدیر از اعضای تیم کارشناسی پیشنهاد دهنده طرح، اجرای صحیح این طرح را سبب صرفه جویی چند ده هزار میلیارد تومانی سرمایه و منابع کشور و افزایش زمینه نظارتی در حوزه های مختلف بهداشتی، اجرایی، تعزیراتی و حاکمیتی دانست.
,
فرماندار شهرستان زبرخان اظهار داشت: خواسته اصلی اقشار مختلف مردم زبرخان از وزیر صمت استقرار اداره صمت در این شهرستان است.
,
سیدیحیی سلیمانی تشریح کرد: علیرغم تازه تاسیس بودن شهرستان زبرخان استقرار دومین شهرک بزرگ صنعتی استان و وجود بیش از چند هزار واحد خدماتی، صنعتی، تجاری، دامی و تولیدی که اکثر واحدهای خرد در حوزه بازار فاقد پروانه کسب می باشند استقرار اداره مستقل صمت در زبرخان را امر لازمی می نماید که باید بدان توجه ویژهای شود.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه