مرتضی شایسته خبر داد؛
۲فیلم جدید به چرخه اکران اضافه میشود/ابهام درباره فعالیت سینماها
در حالی که طبق ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز تنها مشاغل درجه یک امکان فعالیت در شهرهای قرمز بهخصوص تهران را دارند، دو فیلم جدید از سوی شورای صنفی راهی چرخه اکران شدند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش درباره خروجی جلسه امروز یکشنبه ۱۳ تیرماه این شورا گفت: در جلسه امروز مصوب شد دو فیلم «سیاه باز» ساخته حمید همتی و «زد و بند» به کارگردانی داوود نوروزی از چهارشنبه هفته آینده اکران شوند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی درباره قرار گرفتن تهران در وضعیت قرمز و ابهامات درباره تعطیلی سینماها هم بیان کرد: هنوز ما در این باره اطلاعی نداریم اما آنچه که میدانم این است که سینماها همچنان باز هستند و تصمیم درباره تعطیلی آنها برعهده ستاد ملی کروناست.
,انتهای پیام/
,منبع:مهر
]
ارسال دیدگاه