وزارت راه و شهرسازی:
اختلال سایبری در حال بررسی است
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: در پی اختلال سایبری در سیستمهای کامپیوتری کارکنان ستاد این وزارتخانه، ، موضوع توسط کارشناسان فنی در حال بررسی است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: پیش از ظهر امروز اختلال سایبری در سیستمهای کامپیوتری کارکنان ستاد وزارت راه و شهرسازی ظاهر شد که در پی آن پورتال وزارتخانه و سایتهای زیر پورتال آن از دسترس خارج شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، کارشناسان فنی در حال بررسی موضوع هستند و در صورت در دسترس قرار گرفتن پورتال و سامانههای زیر مجموعه این پورتال به اطلاع خواهد رسید.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه