فرماندار شهرستان کرمانشاه:
خبر انصراف دو نفر از منتخبین شورای شهر کرمانشاه صحت ندارد
فضل الله رنجبر گفت: تاکنون به صورت رسمی هیچ گونه مکاتبه ای با فرمانداری صورت نگرفته و اخبار فضای مجازی مبنی بر انصراف دو نفر از منتخبین شورای اسلامی شهر کرمانشاه فعلاً صحت ندارد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: تاکنون هیچ گونه نامهای از سوی ستاد انتخابات کشور در خصوص رد صلاحیت منتخبین شورای اسلامی شهر کرمانشاه به دست ما نرسیده و تا زمانی که رسما به ما ابلاغ نشود انجام هیچ گونه اقدامی مقدور نیست.
فرماندار شهرستان کرمانشاه افزود: اختلاف نظر میان هیئت نظارت مرکزی و ستاد انتخابات کشور وجود دارد با این حال هیچ گونه نامه ای به فرمانداری کرمانشاه در خصوص اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه واصل نشده است.
رنجبر گفت: تاکنون به صورت رسمی هیچ گونه مکاتبه ای با فرمانداری صورت نگرفته و اخبار فضای مجازی مبنی بر انصراف دو نفر از منتخبین شورای اسلامی شهر کرمانشاه فعلاً صحت ندارد.
وی عنوان کرد: باید وزارت کشور یا ستاد انتخابات کشور نامه ای ابلاغ کند که تاکنون به عنوان فرماندار کرمانشاه چنین نامه ای دریافت نکرده ام و آنچه در فضای مجازی مطرح میشود حدس و گمان و به صورت شایعه است.
فرماندار شهرستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به محض وصول هرگونه نامه قطعاً اطلاع رسانی انجام میشود.
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه