اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری ۶۳۲۷ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان زنجان

برگزاری ۶۳۲۷ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان زنجان
سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ۶ هزار و ۳۲۷ برنامه، به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان زنجان از سوی اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ابرقدرت‌ها برای خاموش کردن صدای انقلاب متحد شده و صدام را وارد جنگ با ایران در قالب جنگ جهانی در جغرافیای کوچک کردند که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها با پشتیبانی سیاسی،  اقتصادی و مالی از صدام حمایت می‌کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: دشمن تمام عیار وارد جنگ با ایران شد در حالی که کشور از نظر سیاسی، نظامی و اقتصادی آمادگی ورود به جنگ را نداشت اما مردم به دلیل پیوند با امام خمینی (ره) و روحیه عاشورایی و جهادی در مقابل این تجاوز ایستادند.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: کار در جنگ به مرحله‌ای رسید که امام در خصوص توطئه‌های دشمنان هشدار دادند و با وجود اینکه نیروهای مسلح برای جنگ تمام عیار آمادگی نداشتند اما با تدبیر امام و بسیج همه مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کردند.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به پشتیبانی بانوان و مادران از جبهه‌های حق علیه باطل، گفت: صحنه‌های از پشتیبانی از جنگ رقم خورد که بی‌نظیر بود و در طول دوران دفاع مقدس ادامه داشت.
,
 
,
سردار کرمی با اشاره به نقش نیروهای استان زنجان در دوران دفاع مقدس، گفت: رزمندگان استان زنجان در همه عملیات‌ها خط شکن بودند و رزمندگان قهرمان زنجان حماسه‌های بزرگی را خلق کرده و با کمترین جمعیت خطشکنان دوران دفاع مقدس بودند.
,
 
,
وی از چاپ ۲۰۰ عنوان کتاب به مناسبت کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان خبرداد و گفت: هزاران اسناد از نقش رزمندگان استان زنجان جمع‌آوری شده است.
,
 
,
این مسئول با اشاره به برگزاری ۶ هزار و ۳۲۷ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان زنجان، افزود: برگزاری یادواره بزرگ شهدای ارتش، نیروی انتظامی و جهاد سازندگی، یادواره شهدا در شهرستان‌های استان زنجان و یادواره شهدای اقشار مختلف بسیج پیش‌بینی شده است.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان داشت: دیدار با خانواد‌ه‌های شهدا آغاز شده و رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار و ۳۰۰ مسابقه فرهنگی، ورزشی، علمی و هنری در زنجان برگزار می‌شود.
,
 
,
سردار کرمی از افتتاح ۱۷ پروژه آبرسانی و خانه محروم، تولید و پخش برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: یادواره شهدای روحانیت نیز در استان برگزار می‌شود.
,
 
,
وی از جمع‌اوری و اهدای یک میلیون و ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه خبر داد و گفت: با آغاز طرح شهید سلیمانی رزمایش کمک مومنانه هوشمند برگزار می‌شود.
,
 
,
این مسئول گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری کنگره ملی شهدای استان زنجان ماموریت داشته و برخی‌ها در آستانه کنگره باید فعال شوند اگرچه برخی از کمیته‌ها و شهرستان‌ها ضعیف عمل کرده‌اند.
,
 
,
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادآورشد: هنوز مبلغ ۵ میلیارد تومانی تصویب شده توسط شورای اسلامی شهر زنجان به کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان اختصاص نیافته و در صورت اختصاص جای مصرف آن مشخص است و تا کنون هیچ اسرافی در این زمینه نشده است.
,
 
,
سردار کرمی از جمع‌آوری ۵۱۰ هزار سند از دوران دفاع مقدس استان زنجان خبر داد و گفت: اسناد دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید به عنوان سرمایه برای آینده حفظ شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه