اخبار داغ

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق مذهبی کشور:

انتظار امام زمان (عج) شور سیاسی و دینی در جامعه می‌آفریند

انتظار امام زمان (عج) شور سیاسی و دینی در جامعه می‌آفریند
دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق مذهبی کشور گفت: انتظار امام زمان و اندیشه مهدویت در هر جامعه ای می تواند شور سیاسی و دینی بیافریند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام کاظم لطفیان شامگاه شنبه در مراسم جشن امامت حضرت مهدی عج الله و رونمایی از فیلم مستند حاج شیخ محمد ابراهیم فیاضی در مسجد جامع شهر گلشهر، اظهار داشت: شیعه اهل ایثار است و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اینکه کسی که در اندیشه کار خیر باشد و برای گره‌گشایی از مشکلات مردم قدم بردارد در بهشت جایگاه ویژه‌ای دارد، تاکید کرد: مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدابراهیم فیاضی از جمله علمای شیعه بودند که در امر خدمت به مردم مشتاق بودند و مردم شهر گلشهر از خدمات عمرانی وی تا سال‌های متوالی بهره می‌برند.
,
 
,
منتظران ظهور بی‌قرار هستند
, منتظران ظهور بی‌قرار هستند,
 
,
دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی و مذهبی کشور در ارتباط با انتظار فرج حضرت مهدی موعود عج الله، گفت: انتظار امام زمان و اندیشه مهدویت بی‌قراری و شور سیاسی و دینی ایجاد می‌کند.
,
 
,
انتظار فرج تنها به چشم انتظاری نیست
, انتظار فرج تنها به چشم انتظاری نیست,
 
,
وی با بیان اینکه برخی منتظران ظهور پس از مدتی دچار تردید می‌شوند، بیان کرد: انتظار تنها چشم انتظاری برای رخ دادن ظهور نیست بلکه باید زمینه این ظهور را فراهم سازیم، منتظر ظهور باید رزمنده و کارگزار دولت مهدوی باشد.
,
 
,
حجت الاسلام لطفیان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در افق ۲۵ ساله محو رژیم صهیونیستی از کره زمین را پیش‌بینی کردند، گفت: اندیشه ظهور انسان را به جنگ با دشمنان اسلام ترغیب می‌کند، همان گونه که استکبار جهانی سودای تشکیل خاورمیانه بزرگ داشت اما با روشنگری در کشورهای اسلامی جایگاهی برای ماندن نیافتند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه