اخبار داغ

شهبازی در گفت‌وگو با دانا:

دستگاه قضایی مسئله ترک فعل مسئولان را به طور جدی دنبال کند/خسارت بار بودن ارز ۴۲۰۰ برای کشور مسجل شده است

دستگاه قضایی مسئله ترک فعل مسئولان را به طور جدی دنبال کند/خسارت بار بودن ارز ۴۲۰۰ برای کشور مسجل شده است
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: نارسایی ها و فشارهایی که امروز متوجه مردم است ناشی از عدم احساس مسئولیت مدیران دولت قبل بوده که باید از سوی قوه قضائیه مورد پیگیری قرار گیرد.
[

«علیرضا شهبازی»، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه باید دستگاه قضایی مسئله ترک فعل مسئولان را به طور جدی دنبال کند گفت: دستگاه های نظارتی همچون دیوان محاسبات به مقوله ترک فعل مسئولان ورود خوبی داشته است و باید این مسئله با اولویت و به سرعت از سوی دستگاه قضایی مورد بررسی قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه همانطور که در موضوع افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ وزاری جهاد و صمت مورد توضیح قرار گرفتند ادامه داد: باید تمام مسئولان چه در این دولت و چه در دولت قبل نسبت به آنچه انجام داده و یا از انجام مسئولیت خود شانه خالی کردند مورد سوال قرار گرفته و پاسخگوی عملکرد خود باشند.

,

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به اینکه امروز خسارت بار بودن ارز 4200 تومانی برای کشور مسجل شده است عنوان کرد: اینگونه نباشد که مدیران ناکارآمد و بدون تعهد از عنوان مسئولیت خود سوء استفاده کرده و بعد از پایان مسئولیت به استراحت بپردازند و تاوان بی مسئولیتی آنها گریبان مردم و کشور را بگیرد.

,

شهبازی با بیان اینکه محاکمه مدیران ناکارآمد و پیگیری با اولویت ترک فعل مسئولان مطالبه مردم و نمایندگان مجلس است تاکید کرد: نارسایی ها و فشارهایی که امروز متوجه مردم است ناشی از عدم احساس مسئولیت مدیران دولت قبل بوده که باید از سوی قوه قضائیه مورد پیگیری قرار گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه