نامه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور؛ دورکاری مادران دارای فرزند زیر 6سال را لغو نکنید

نامه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور؛ دورکاری مادران دارای فرزند زیر 6سال را لغو نکنید
فراکسیون زنان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواهان عدم لغو دورکاری مادران دارای فرزند زیر 6سال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ متن نامه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین جناب آقای دکتر رئیسی

,

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

,

با سلام و تحیت

,

احتراماً پس از مصوبه جدید ستاد ملی کرونا و اعلام سازمان اداری و استخدامی به دستگاه‌های اجرایی مبنی بر لغو دورکاری، با توجه به کلی‌ بودن این لغو و در نظر نگرفتن شرایط مادران شاغلی که فرزند زیر 6 سال یا دبستانی دارند، مشکلات عدیده‌ای برای این دسته مادران ایجاد شده و در همین زمینه مراجعات مردمی به دفتر نمایندگان صورت گرفته است.

,

ضمن آن‌که علیرغم اعلام رسانه‌ای معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مبنی بر تداوم دورکاری برای این دسته از مادران، شاهد عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی در این زمینه هستیم.

,

در همین راستا مقتضی است جهت حل مشکلات مادران شاغل دارای فرزند زیر 6 سال یا فرزند دبستانی، این دسته از شمول این مصوبه خارج شوند و بتوانند از دورکاری استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه