با حضور اعضا
نشست هیات مدیره پرسپولیس برگزار شد
نشست هیات مدیره پرسپولیس با حضور اعضا برگزار شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات مدیره متشکل از سیدمجید صدری، ریاست هیات مدیره و سرپرست باشگاه، غلامعلی محمد علیپور، سیدمحمد فیاض و محمد اسدمسجدی در محل باشگاه گرد هم آمده و تشکیل جلسه دادند.
,
در این نشست، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مدت اخیر، ارائه و بررسی شد. اعضا همچنین درباره مسایل جاری و پیش روی باشگاه، مشکلات، چالشها، طرحها و برنامهها در حوزههای مختلف به شور و گفتگو پرداختند.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه