رئیس اداره جهاد کشاورزی کوهدشت:

جشنواره انار در کوهدشت برگزار شد

جشنواره انار در کوهدشت برگزار شد
امرایی گفت: جشنواره استانی انار به صورت مجازی در منطقه تنگ سیاب کوهدشت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدتقی امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: برنامه جشنواره انار به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت مجازی در منطقه تنگ سیاب کوهنانی وبه صورت استانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: معرفی ظرفیت‌های تولید انار و فراهم آوردن زمینه برای ایجاد صنایع تبدیلی این محصول از اهداف برگزاری جشنواره انار بوده است.

,

رئیس اداره جهاد کشاورزی کوهدشت عنوان کرد: در صورت تخصیص آب سدسیمره و احداث سد خسروآباد ظرفیت انارستان زیر تنگ سیاب را به حدود چهار هزار هکتار افزایش‌خواهیم داد.

,

وی تصریح کرد: در این جشنواره درزمینهٔ ایجاد نهالستانی در منطقه  بحث و تصمیم‌گیری شد که باغات باکیفیتی یکسان توسعه یافته و مرغوبیت محصولات به‌صورت یکدست در تمام باغات شهرستان افزایش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه