رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد:

۸۰ هکتار از اراضی بروجرد رفع تصرف شد

۸۰ هکتار از اراضی بروجرد رفع تصرف شد
ثقلینی گفت: ۸۰ هکتار از اراضی شهرستان بروجرد رفع تصرف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر ثقلینی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: یکی از اقدامات منابع طبیعی و آبخیزداری، رفع تصرف و خلع ید اراضی ملی است که برخی از سودجویان تلاش کردند تا این اراضی را تصرف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ هکتار از اراضی بروجرد رفع تصرف و خلع ید شده که این میزان بعد از تشکیل پرونده و طی کردن سیر مراحل قضایی از دست سودجویان رها شده است.

,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد با اشاره به ذخیره گاه های بروجرد تصریح کرد: ذخیره گاه بلوط قبلا شناسایی شده اما دو ذخیره گاه دیگر سماق کوهی و بنه نیز شناسایی شدند.

,

ثقلینی بیان کرد: ذخیره گاه های جنگلی به عنوان سرمایه های طبیعی، بسیار اهمیت دارند که در حال حاضر سه ذخیره گاه در بروجرد وجود دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه